Υγεία : Διατροφή27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 2020

Πώς να αδυνατίσω αποτελεσματικά; Οι 20 τροφές που καίνε το λίπος

Αυτά είναι τα 20 τρόφιμα που περιέχει κάθε επιτυχημένη δίαιτα καταπολέμησης λίπους

Πώς να αδυνατίσω γρήγορα και αποτελεσματικά

Γνωρίζεις ήδη ότι οι δίαιτες που σε αφήνουν να πεινάς είναι πλέον ξεπερασμένες και οι διαιτολόγοι συνιστούν να τις αποφεύγεις. Το να ακολουθείς μια ισορροπημένη διατροφή είναι ο τρόπος να φέρεις μόνιμο αποτέλεσμα στη σιλουέτα σου, τι πρέπει όμως να περιέχει οπωσδήποτε μια διατροφή που “λιώνει” το λίπος; Ποιες είναι οι τροφές που πρέπει οπωσδήποτε να καταναλώνεις για τέλειο και διαρκές αποτέλεσμα;

Φάκελος «Επίπεδη Κοιλιά» | 14 κανόνες διατροφής για flat κοιλιακούς

Plus tip: Εκτός από τη σιλουέτα σου, οι περισσότερες από τις τροφές που θα δεις ευνοούν και τη διατήρηση της νεότητας στο δέρμα σου γιατί περιέχουν αντιοξειδωτικά, των βιταμίνες και καλά λιπαρά.

Πώς να αδυνατίσω γρήγορα και αποτελεσματικά; Οι 20 τροφές που καίνε το λίπος:

Ελληνικό Γιαούρτι. Περιέχει δύο φορές περισσότερη πρωτεΐνη από τα άλλα ήδη γιαουρτιού, που ως γνωστόν επιταχύνει τις καύσεις του οργανισμού σου.

Quinoa. Χαρακτηρίζεται all-star τρόφιμο καθώς περιέχει επίσης τεράστια ποσότητα πρωτεϊνης αλλά και πολύτιμα μέταλλα για τον οργανισμό σου. Plus: Μαγειρέυεται πανέυκολα ακριβώς σαν το ρύζι.

Κανέλα. Έχει την ιδιότητα να σταθεροποιεί τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και έτσι, χωρίς απότομες μεταβολές, το αίσθημα της πείνας καταπολεμάται. Βάλε κανέλα στον καφέ, το γάλα, στο τσάι ή πασπάλισε το φρούτο σου-είναι πεντανόστιμη.

Καυτερές πιπεριές. Περιέχουν καψαϊκίνη, μια ουσία που μόλις καταναλωθεί προκαλεί για λίγη ώρα μια επιτάχυνση του μεταβολισμού. Επιπλέον, μελέτες δείχνουν ότι όσοι προτιμούν καυτερά φαγητά τείνουν μην πεινούν πολύ και να τρώνε λιγότερο συχνά.

Γκρέιπφρουτ. Όχι δεν έχει μαγικές αδυνατιστικές ιδιότητες όπως πολλές φορές θα έχεις ακούσει. Η διαιτητική του αξία όμως είναι υψηλή, καθώς περιέχει μεγάλο ποσοστό φυτικών ινών, σε χορταίνει δηλαδή με λίγες θερμίδες και για πολλή ώρα.

Καρπούζι. Αποτελείται κυρίως από νερό και προσφέρει λίγες θερμίδες, γι αυτό και είναι μια νόστιμη και ιδανική λύση για να χορτάσεις χωρίς να παχύνεις. Επιπλέον περιέχει λυκοπένιο (βασικό όπλο κατά του καρκίνου) και βιταμίνες Α και C.

Αχλάδι. Μαζί με το μήλο αποτελούν του τέλειους συμμάχους για δίαιτα. Έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό και αν τα φας με τη φλούδα επωφελείσαι διπλά από τις φυτικές ίνες τους. Plus: Είναι το τέλειο snack που μπορείς να πάρεις μαζί σου παντού.

Berries (οποιουδήποτε είδους). Εκτός από τα τυπικά οφέλη των φρούτων γενικά, τα μούρα/βατόμουρα/φράουλες είναι γλυκά στη γεύση κι έτσι περιορίζουν την όρεξή σου για άλλα (θερμιδοφόρα) γλυκά.

Ωμά λαχανικά. Περιέχουν νερό, βιταμίνες και ελάχιστες θερμίδες που σημαίνει ότι μπορείς πρακτικά να φας όσα θες. (Δεν ισχύει το ίδιο για τα μαυλούχα λαχανικά όπως οι πατάτες ή ο αρακάς).

Γλυκοπατάτα. Εξαιτίας της γλυκιάς της γεύσης είναι σχεδόν άχρηστο να της προσθέσεις κάτι από πάνω όπως βούτυρο, τυρί κτλ. που βάζουμε στις κοινές πατάτες. Επιπλέον περιέχει βιταμίνες, φυτικές ίνες και πολύτιμα μέταλλα.

Αυγό. Οι ειδικοί λένε ότι ένα αυγό το πρωί σε κρατάει χορτάτη για ώρες. Επιπλέον λόγω της μεγάλη περιεκτικότητάς του σε πρωτεΐνη κινητοποιεί τις καύσεις του οργανισμού. Αν έχεις χοληστερίνη, ένα αυγό την ημέρα είναι αρκετό.

Καφές. Αν είσαι coffee-holic μπορείς να πανηγυρίσεις γιατί ο καφές φαίνεται να ευνοεί το μεταβολισμό (αν και με μικρή διάρκεια επίδρασης). Προσοχή: Μιλάμε πάντα για σκέτο καφέ-ή έστω με γλυκαντικό χωρίς θερμίδες.

Βρώμη: Για να επωφεληθείς περισσότερο μαγείρεψε τη βρώμη και κατανάλωσέ τη ζεστή. οι φυτικές ίνες και το νερό που περιέχει θα σε χορτασουν ενώ η θερμότητα θα αναδείξει τη γεύση της καλύτερα.

Πλιγούρι: ο ολόκληρος καρπός του σιταριού έχει τον τέλειο συνδυασμό, δηλαδή υψηλό ποσοστό πρωτεϊνών και φυτικών ινών και χαμηλή ποσότητα θερμίδων και λιπαρών.

Σούπες. Μιλάμε βεβαίως για αυτές με βάση το νερό/ζωμό και όχι την κρέμα γάλακτος. Τρώγοντας σούπα πριν το κυρίως γεύμα, το νερό που περιέχει θα σε χορτάσει και έτσι θα φας λιγότερο.

Ξύδι. Έρευνες θέλουν το ξύδι να δρα λιποδιαλυτικά, αν και δεν είναι επιβεβαιωμένη μια τέτοια ιδιότητά του. Όπως και να έχει, το ξύδι είναι γευστικό και μαζί με λάδι είναι ένα νόστιμο dressing στη σαλάτα σου, υγιεινό και με λίγες θερμίδες.

(Ανάλατοι) Ξηροί καρποί. Τρώγοντάς τους σαν snack επωφελείσαι από την πρωτεΐνη και τα καλά λιπαρά που περιέχουν. Το κλειδί εδώ είναι η προσοχή στην ποσότητα-μία μερίδα είναι περίπου μια χούφτα.

Ποπ-κορν. Μπορεί να ακούγεται περίεργο αλλά αν δεν το φορτώσεις με βούτυρο και πολύ αλάτι είναι ένα από τα πιο θρεπτικά snack με λίγες θερμίδες. Plus:Ο αέρας που περιέχει σε χορταίνει γρήγορα.

Άπαχο γάλα. Δηλαδή πρωτεϊνη, ασβέστιο και βιταμίνη D χωρίς τα extra λιπαρά. Παρόλο που συγκαταλέγεται στα light προϊόντα σε χορταίνει πραγματικά και μάλιστα για αρκετή ώρα.

Όσπρια. Περιέχουν φυτικές ίνες, πρωτεΐνη και βιταμίνες, είναι δηλαδή πρακτικά ένα πλήρες τρόφιμο. Στη νηστεία ή στη χορτοφαγία δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή για να πάρεις πολύτιμα τα πολύτιμα αυτά συστατικά.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network