Υγεία : Διατροφή01 ΜΑΡΤΙΟΥ, 2019

Γρήγορη αποτοξίνωση μετά την Τσικνοπέμπτη με 6 αλλαγές στη διατροφή σου

Μια μικρή προσπάθεια αποτοξίνωσης έχει αυτά τα βασικά στοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός σου για να επανέλθει.

γρήγορη αποτοξίνωση

Μπορεί η Τσικνοπέμπτη να ήταν καθιερωμένα αφιερωμένη στο φαγητό -και μάλιστα χωρίς τύψεις- όμως είναι γεγονός πως τα πιάτα των γιορτινών τραπεζιών σε γεμίζουν έξτρα θερμίδες, λίπη και τοξίνες που θα πρέπει να αποβάλλεις τις επόμενες μέρες. Με μια σωστή αποτοξίνωση θα βοηθήσεις τον οργανισμό σου να επανέλθει.

Δες εδώ ποιες είναι οι 10 κορυφαίες τροφές για αποτοξίνωση

Ποια είναι ωστόσο τα βασικά βήματα για μια αποτοξίνωση;

Με τα παρακάτω tips στη διατροφή σου τις επόμενες ημέρες, θα καταφέρεις να νιώσεις άμεσα το φούσκωμα να φεύγει και τον οργανισμό σου και πάλι «καθαρό» από τα βαριά λιπαρά.

Plus: Φυσικά, συνδύασε αυτά τα γρήγορα διατροφικά tips με την κατάλληλη γυμναστική, αφού αποτελεί βασικό στάδιο της γρήγορης αποτοξίνωσης. Φρόντισε να κάνεις γυμναστική σε καθημερινή βάση. Ακόμα και λίγα λεπτά γρήγορου περπατήματος θα βοηθήσουν τον οργανισμό σου να διώξει τις τοξίνες.

OXI σε καφέ, αλκοόλ και αναψυκτικά Τα ποτά αυτά αφυδατώνουν το σώμα και προκαλούν έξτρα κατακράτηση υγρών και τοξινών. Προτίμησε να πίνεις φρέσκους χυμούς φρούτων, που βοηθούν το σώμα σου στη γρήγορη αποτοξίνωση.

ΟΧΙ σε επεξεργασμένες τροφές Άφησε το πεπτικό σου σύστημα και τον οργανισμό σου να κάνει ένα διάλειμμα από τα λίπη, συντηρητικά, ζάχαρη και αλάτι -συστατικά που δυσκολεύουν το σώμα σου να τα επεξεργαστεί- που περιέχουν οι επεξεργασμένες τροφές.

ΟΧΙ στο αλάτι Ένα από τα βασικά συστατικά στη διατροφή μας που προκαλεί κατακράτηση υγρών, φούσκωμα και πρήξιμο είναι το αλάτι. Και σίγουρα σε κάθε γιορτινό τραπέζι βρίσκεις πολλές τροφές που περιέχουν μεγάλες ποσότητες από αυτό. Οπότε φρόντισε τις επόμενες μέρες να το μειώσεις -σχεδόν αποκλείσεις- από τη διατροφή σου για να έχεις γρήγορα αποτελέσματα.

ΝΑΙ σε φρούτα και λαχανικά Οι φυτικές τους ίνες βοηθούν το σώμα σου να αποβάλλει γρηγορότερα τις τοξίνες που έχουν συγκεντρωθεί από μια κακή διατροφικά ημέρα. Φρόντισε ΚΑΘΕ γεύμα σου να συνοδεύεται είτε από λαχανικά είτε από φρούτα.

ΝΑΙ στο νερό Περίπου δύο λίτρα νερό χρειάζεται να καταναλώνεις σε καθημερινή βάση προκειμένου ο οργανισμός σου να παραμένει ενυδατωμένος. Ειδικότερα, τις μέρες που θέλεις να αποτοξινωθείς, φρόντισε να πιεις όσο το δυνατόν περισσότερο νερό μπορείς. Είναι ιδανικός τρόπος για να αποβάλλεις τις τοξίνες από το σώμα σου.

ΝΑΙ στη βρώμη και τα δημητριακά ολικής Απόφυγε το λευκό αλεύρι και τα προϊόντα που φτιάχνονται με αυτό, που πολλές φορές προκαλούν φούσκωμα και δώσε βάση στη βρώμη και τα προϊόντα ολικής άλεσης που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network