Η Μαρία Ηλιάκη μοιράζεται μαζί μας τα μυστικά της διατροφής της

Τι δεν λείπει από την καθημερινότητά της και τι αποφεύγει να τρώει

Η Μαρία Ηλιάκη μοιράζεται μαζί μας τα μυστικά της διατροφής της

Η σχέση μου με τη δίαιτα έχει υπάρξει πολύ στενή στο παρελθόν μιας κι εγώ -όπως πολλά κορίτσια- έχω κάνει το λάθος να ακολουθήσω δίαιτες στερητικές και τελικά μη αποτελεσματικές. Οταν κατάλαβα πριν από 7-8 χρόνια περίπου ότι η ισορροπημένη διατροφή είναι και η καλύτερη σε συνδυασμό με λίγη άσκηση, τότε το σώμα μου άλλαξε. Προσέχω τη διατροφή μου όλο τον χρόνο γιατί το σώμα και ο οργανισμός μου έχουν μπει πια σε πρόγραμμα. Υπάρχουν βέβαια και κάποια διαστήματα, όπως τα Χριστούγεννα, το Πάσχα και το καλοκαίρι που είμαι πιο χαλαρή.

Η σχέση της με τα γλυκά και τι αποκλείει από τη διατροφή της:

Έχω αποκλείσει από το διαιτολόγιο μου τελείως τη ζάχαρη – κι έχω δει μεγάλη διαφορά – καθώς και τα τηγανητά. Από τότε που έκοψα τα γλυκά έχω παρατηρήσει αλλαγή. Όταν με πιάσει λιγούρα τρώω μόνο μαύρη σοκολάτα. Ευτυχώς, η μαμά μου με είχε μάθει από μικρή να μην πίνω αναψυκτικά, πράγμα που με έχει βοηθήσει πολύ μιας και δεν είναι ό,τι καλύτερο.

Το δυναμωτικό πρωινό και μία συνηθισμένη ημέρα

Συνήθως το πρωί φτιάχνω μια σπέσιαλ ομελέτα με 5 ασπράδια και 1 κρόκο, κίτρινο τυρί με χαμηλά λιπαρά και γαλοπούλα. Ενδιάμεσα τρώω μήλο ή μια φέτα ψωμί από αλεύρι ζέας. Το μεσημέρι έχω συνήθως τις εξής επιλογές: κοτόπουλο, μπριζόλα, ψάρι ή βραστές γαρίδες με σαλάτα. Το απόγευμα τρώω 4-5 αμύγδαλα και το βράδυ κάτι ψητό με σαλάτα.

Μυστικό: Αν τρως πολλά γεύματα δεν πεινάς κι έτσι μειώνεις το τσιμπολόγημα μέσα στη μέρα.

iliaki-diatrofi

Το μεγαλύτερο λάθος είναι να μην φας τίποτα την επόμενη όταν το έχεις παρακάνει την προηγούμενη! Έτσι, όταν φάω λίγο παραπάνω, την επόμενη ημέρα λειτουργώ συνήθως σαν να μην έχει συμβεί τίποτα. Έχω ένα μικρό tip βέβαια, που έχω παρατηρήσει ότι σε εμένα λειτουργεί θετικά: για να ξεφουσκώσω από τις ατασθαλίες της προηγούμενης μέρας πίνω πολύ νερό και τρώω κοτόπουλο με σαλάτα που έχει μόνο πρασινάδα (αγγούρι, μαρούλι, κολοκύθι κτλ).

Τους τελευταίους μήνες με έχει βοηθήσει πολύ ο λιναρόσπορος. Τον αγοράζω αλεσμένο από καταστήματα με βιολογικά προϊόντα και τον ρίχνω στο φαγητό (σαν αλάτι φαντάσου και όχι πάνω από μια κουτάλια της σούπας). Θα σε βοηθήσει πολύ ειδικά αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα με τη δυσκοιλιότητα και το φούσκωμα.

Ένα ακόμα μυστικό είναι το 100% φυσικό λιποδιαλυτικό Lipotropic Factors της Solgar, που με βοηθά να ελέγχω το βάρος μου και ενισχύει τον μεταβολισμό μου. Το παίρνω 2 φορές την ημέρα μαζί με το γεύμα μου.

Να θυμάσαι πάντα ότι το πιο σημαντικό στη διατήρηση του σωστού σωματικού βάρους είναι η καλή ψυχολογία και η απουσία του άγχους. Όσες φορές αγχώθηκα να χάσω τα 2-3 κιλάκια που ήθελα δεν το κατάφερα ποτέ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ