Υγεία : Διατροφή12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2019

Πως να φτιάξεις μόνη σου σπιτική γκρανόλα

Για ένα υγιεινό και θρεπτικό πρωινό

σπιτική γκρανόλα

Σπιτική γκρανόλα: Πρόκειται για μία από τις πιο υγιεινές και δυναμωτικές τροφές, που αποτελείται από ένα συνδυασμό ξηρών καρπών και μελιού ή μαύρης ζάχαρης και είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στη Νότια Αμερική. Η γκρανόλα είναι ο καλύτερος τρόπος για να εντάξεις τους ξηρούς καρπούς στη διατροφή σου και το τέλειο σνακ για κάθε στιγμή της ημέρας.

«Γιατί δεν χάνω κοιλιακό λίπος;» Οι 8 λόγοι που δε φεύγει το λίπος στην κοιλιά και πώς μπορείς να το αλλάξεις

Πως να φτιάξεις μόνη σου σπιτική γκρανόλα

Πως να φτιάξεις μόνη σου σπιτική γκρανόλα:

Θα χρειαστείς:

  • 150 γρ. μέλι
  • 750 γρ. νιφάδες βρώμης
  • 300 γρ. ολόκληρα αμύγδαλα

Εκτέλεση:

1. Προθερμαίνεις τον φούρνο στους 150°C.
2. Ρίχνεις το μέλι σε ένα μέτριο τηγάνι και το σιγοβράζεις για 5 λέπτα, μέχρι να γίνει ρευστό.
3. Λαδώνεις ένα μέτριο ταψί και ρίχνεις μέσα τις νιφάδες βρώμης και τα αμύγδαλα. Περιχύνεις με το μέλι.
4. Ανακατεύεις καλά ώστε το μέλι να πάει παντού και με μία σπάτουλα απλώνεις το μείγμα ομοιόμορφα στο ταψί.
5. Ψήνεις το μείγμα στον φούρνο για περίπου 1 ώρα, ανακατεύοντας συχνά ενδιάμεσα, μέχρι να πάρει χρυσαφένιο χρώμα.
6. Το αφήνεις να κρυώσει και δοκιμάζεις αν η υφή του είναι ωραία και τραγανή. Αν δεν είναι το βάζεις ξανά για μερικά λεπτά στον φούρνο.
7. Φύλαξέ το σε ένα γυάλινο, αεροστεγές βάζο.

Συνδύασέ το με γάλα ή γιαούρτι. Bon Appetit!

Διατροφή με καλά λιπαρά | Το 7ήμερο πλάνο για απώλεια βάρους υγιεινά από τη διαιτολόγο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network