Υγεία : Διατροφή04 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, 2018

Πώς θα ρίξεις την κοιλιά; Οι τροφές που πρέπει να βάλεις στο πρόγραμμά σου

Εάν εκτελείς συνέχεια κοιλιακούς για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά, διάβασε καλά: «Δεν υπάρχει καμία άσκηση –ή μαγικό χάπι– που να εξαφανίζει το λίπος στην κοιλιά

Πώς θα ρίξεις την κοιλιά; Οι τροφές που πρέπει να βάλεις στο πρόγραμμά σου

Το τι σερβίρεις, όμως, στο πιάτο σου καθορίζει το πόσο εύκολα θα χάσεις αυτά τα κιλά: επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο της Βοστόνης διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που ακολουθούσαν διατροφή χαμηλή σε λιπαρά και υψηλή σε φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά στοιχεία είχαν τρεις φορές λιγότερες πιθανότητες να συσσωρεύουν λίπος γύρω από τη μέση, από αυτές που ακολουθούσαν λιγότερο υγιεινή διατροφή, αλλά κατανάλωναν 400 λιγότερες θερμίδες. Δες ποιες τροφές πρέπει να προσθέσεις στη διατροφή σου και ποιες να κόψεις.

Πώς θα ρίξεις την κοιλιά; Οι τροφές που πρέπει να βάλεις στο πρόγραμμά σου:

  • Πεπόνι: Με λιγότερες από 50 θερμίδες ανά φέτα, είναι μια γλυκιά λιχουδιά που μπορείς να τρως ελεύθερα. «Το πεπόνι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο», σημειώνει η ειδικός και προσθέτει: «Αυτό το μεταλλικό στοιχείο ρυθμίζει τα επίπεδα νατρίου και καταπολεμά το πρήξιμο».
  • Κρασί: Σε μελέτη στην επιθεώρηση Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism διαπιστώθηκε ότι οι άνθρωποι που έπιναν κατά μέσο όρο μία μερίδα αλκοόλ την ημέρα είχαν λεπτότερη μέση από όσους δεν έπιναν καθόλου. «Μια μικρή ποσότητα αλκοόλ με το γεύμα επιταχύνει την καύση θερμίδων» υποστηρίζει ο επικεφαλής της μελέτης Τζέρι Γκρίνφιλντ, M.D., Ph.D.
  • Ψωμί ολικής αλέσεως: Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο Penn κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσοι έτρωγαν τουλάχιστον 5 μερίδες προϊόντα ολικής αλέσεως, ενώ ακολουθούσαν διατροφή χαμηλή σε θερμίδες, έχασαν κατά 24% περισσότερο κοιλιακό λίπος από αυτούς που κατανάλωναν τις ίδιες θερμίδες, αλλά έτρωγαν επεξεργασμένες τροφές. Για να αυξήσεις την κατανάλωση, αντικατάστησε τα κορνφλέικς με βρόμη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη13 Δεκεμβρίου 2018

Αυτή είναι η κορυφαία δίαιτα για το 2019 σύμφωνα με το Pinterest

Paleo + Vegan = Pegan. Η αλήθεια πίσω από την δίαιτα

Διατροφη13 Δεκεμβρίου 2018

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγιεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό

Βρώμη από το βράδυ χωρίς μαγείρεμα ή overnight oats που θυμίζει γλυκιά πίτα με μύρτιλλα
Διατροφη12 Δεκεμβρίου 2018

Βρώμη ή overnight oats που θυμίζει γλυκιά πίτα με μύρτιλλα

Βρώμη από το βράδυ, φτιαγμένη με γάλα, που δεν χρειάζεται μαγείρεμα που που θα λατρέψεις τη γλυκιά γεύση από τα μύρτιλλα

τι να φάω για πρωινό
Διατροφη11 Δεκεμβρίου 2018

Τι να φάω για πρωινό; Η τέλεια και θρεπτική συνταγή αν θέλεις κάτι γλυκό

Αν θέλεις να ξεκινήσεις τη μέρα σου με κάτι γλυκό

Συνταγή για salsa verde και ψητό αβοκάντο για vegan ψητά
Διατροφη10 Δεκεμβρίου 2018

Συνταγή για salsa verde και ψητό αβοκάντο για vegan ψητά

Γεμάτο θρεπτικά συστατικά και καλά λιπαρά

Best of network