Υγεία : Διατροφή04 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, 2018

Πώς θα ρίξεις την κοιλιά; Οι τροφές που πρέπει να βάλεις στο πρόγραμμά σου

Εάν εκτελείς συνέχεια κοιλιακούς για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά, διάβασε καλά: «Δεν υπάρχει καμία άσκηση –ή μαγικό χάπι– που να εξαφανίζει το λίπος στην κοιλιά

Πώς θα ρίξεις την κοιλιά; Οι τροφές που πρέπει να βάλεις στο πρόγραμμά σου

Το τι σερβίρεις, όμως, στο πιάτο σου καθορίζει το πόσο εύκολα θα χάσεις αυτά τα κιλά: επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο της Βοστόνης διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που ακολουθούσαν διατροφή χαμηλή σε λιπαρά και υψηλή σε φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά στοιχεία είχαν τρεις φορές λιγότερες πιθανότητες να συσσωρεύουν λίπος γύρω από τη μέση, από αυτές που ακολουθούσαν λιγότερο υγιεινή διατροφή, αλλά κατανάλωναν 400 λιγότερες θερμίδες. Δες ποιες τροφές πρέπει να προσθέσεις στη διατροφή σου και ποιες να κόψεις.

Πώς θα ρίξεις την κοιλιά; Οι τροφές που πρέπει να βάλεις στο πρόγραμμά σου:

  • Πεπόνι: Με λιγότερες από 50 θερμίδες ανά φέτα, είναι μια γλυκιά λιχουδιά που μπορείς να τρως ελεύθερα. «Το πεπόνι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο», σημειώνει η ειδικός και προσθέτει: «Αυτό το μεταλλικό στοιχείο ρυθμίζει τα επίπεδα νατρίου και καταπολεμά το πρήξιμο».
  • Κρασί: Σε μελέτη στην επιθεώρηση Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism διαπιστώθηκε ότι οι άνθρωποι που έπιναν κατά μέσο όρο μία μερίδα αλκοόλ την ημέρα είχαν λεπτότερη μέση από όσους δεν έπιναν καθόλου. «Μια μικρή ποσότητα αλκοόλ με το γεύμα επιταχύνει την καύση θερμίδων» υποστηρίζει ο επικεφαλής της μελέτης Τζέρι Γκρίνφιλντ, M.D., Ph.D.
  • Ψωμί ολικής αλέσεως: Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο Penn κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσοι έτρωγαν τουλάχιστον 5 μερίδες προϊόντα ολικής αλέσεως, ενώ ακολουθούσαν διατροφή χαμηλή σε θερμίδες, έχασαν κατά 24% περισσότερο κοιλιακό λίπος από αυτούς που κατανάλωναν τις ίδιες θερμίδες, αλλά έτρωγαν επεξεργασμένες τροφές. Για να αυξήσεις την κατανάλωση, αντικατάστησε τα κορνφλέικς με βρόμη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network