Υγεία : Διατροφή25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, 2020

5 βασικά λάθη στην κατανάλωση της πρωτεΐνης

Είναι από τους πρωταγωνιστές της διατροφής μας – την καταναλώνεις όμως σωστά;

λάθη στην κατανάλωση της πρωτεΐνης

Η πρωτεΐνη είναι ένα από τα βασικά συστατικά της διατροφής σου, που πρέπει να συμπεριλαμβάνεται σε κάθε γεύμα σου. Έχεις αναρωτηθεί ωστόσο αν την λαμβάνεις με τον σωστό τρόπο; Δες παρακάτω, 5 πολύ συνηθισμένα λάθη στην κατανάλωση της πρωτεΐνης που ίσως κάνεις και εσύ.

5 βασικά λάθη στην κατανάλωση της πρωτεΐνης

1.Πόση πρωτεΐνη χρειάζομαι καθημερινά; Η σωστή ποσότητα παίζει ρόλο

Κάνε μια καταγραφή των γευμάτων σου και βεβαιώσου πως δεν καταναλώνεις λιγότερη ή περισσότερη ποσότητα πρωτεΐνης από τη συνιστόμενη (που είναι  0,83 g ανά ένα κιλό σωματικού βάρους την ημέρα). 

2.Η ποικιλία είναι σημαντική στην κατανάλωση της πρωτεΐνης

Δεν χρειάζεται να παίρνεις τις απαιτούμενες ποσότητες πρωτεΐνης από το κοτόπουλο, τα αυγά και τα γαλακτοκομικά, αλλά μπορείς να εμπλουτίσεις τη διατροφή σου και με άλλες πηγές, όπως το tofu, οι ξηροί καρποί, τα όσπρια και τα λαχανικά.

6 φυτικές πηγές πρωτεΐνης που πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου

9 λαχανικά πλούσια σε φυτική πρωτεΐνη για να νιώθεις χορτάτη με μικρότερη ποσότητα φαγητού

3.Πρωτεΐνη μετά τη γυμναστική – Δεν καταναλώνεις αρκετή ποσότητα μετά το workout σου

Όταν ασκείσαι, η πρωτεΐνη είναι σημαντική για τους μύες σου και για να ανακτήσεις τη χαμένη σου ενέργεια. προτίμησε να την καταναλώνεις περίπου τριάντα λεπτά ύστερα από το τέλος της άσκησης.

Δες εδώ: 6 ειδικοί αποκαλύπτουν ποιο είναι το καλύτερο σνακ μετά το workout σου

4.Τρως περισσότερο από 30 γραμμάρια

Οι ειδικοί προτείνουν την πρωτεΐνη κατά τη διάρκεια της δίαιτας, αφού περιορίζει την πείνα και σε χορταίνει. Ωστόσο, υποστηρίζουν πως τα γεύματά σου δεν θα πρέπει να ξεπερνούν τα 20 με 30 γραμμάρια, αφού το σώμα δυσκολεύεται να διασπάσει μεγαλύτερες ποσότητες από αυτήν.

5.Δεν την συμπεριλαμβάνεις στα σνακ σου

Τα σνακ δεν είναι απλά ένα γεύμα που καταναλώνεις για να σταματήσεις τις λιγούρες σου. Ο ρόλος τους είναι πολύ πιο σημαντικός από όσο φαντάζεσαι αφού είναι ένα σημαντικό γεύμα που σε κρατά χορτάτη μέχρι το επόμενο κυρίως γεύμα σου. Ωστόσο, για να πραγματοποιήσει το σκοπό του θα πρέπει να έχει τη σωστή σύνθεση, δηλαδή να συμπεριλαμβάνει, μεταξύ άλλων, πρωτεΐνη. Φρόντισε τα σνακ σου να περιλαμβάνουν περίπου δέκα γραμμάρια από αυτήν, που θα βρεις στους ξηρούς καρπούς, το φυστικοβούτυρο, το τυρί ή του γιαούρτι.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network