Υγεία : Διατροφή19 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 2020

Δε θέλεις να κάνεις γυμναστική; 3 συμβουλές για να χάσεις βάρος χωρίς άσκηση

Ναι, μπορείς να έχεις αποτελέσματα ακόμα και έτσι!

Δεν θέλεις να κάνεις γυμναστική

Είναι γεγονός ότι όλοι οι άνθρωποι δεν είναι προορισμένοι για τα ίδια πράγματα ούτε και έχουν τα ίδια γούστα. Και μέσα σε αυτά τα γούστα είναι αναμφίβολα και η γυμναστική. Γιατί μπορεί κάποιοι να απολαμβάνουν το διάδρομο του γυμναστηρίου και να νιώθουν πλήρη ανανέωση ύστερα από την προπόνησή τους, όμως, υπάρχουν και πολλοί ακόμα που δεν έχουν καταφέρει να βρουν ακόμα τη δραστηριότητα που τους ταιριάζει. Αν προσπαθείς να χάσεις βάρος και δεν ασκείσαι συστηματικά, είναι σημαντικό να είσαι τυπική στις παρακάτω κινήσεις.

 8 συνδυασμοί τροφών που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος άμεσα

3 συμβουλές για να χάσεις βάρος χωρίς έντονη άσκηση

Κράτησε ημερολόγιο γευμάτων:

Μπορεί να σου ακούγεται κάπως βαρετό να καταγράφεις συνεχώς, μέσα στη μέρα σου, τα γεύματα που καταναλώνεις, όμως, η μέθοδος αποτελεί σύμμαχό σου στην προσπάθεια αυτή. Ο λόγος; Η καταγραφή τους θα σε βοηθήσει να κάνεις πιο συνειδητές επιλογές γευμάτων, να αποφεύγεις την κατανάλωση τροφίμων όταν δεν αισθάνεσαι πείνα και να έχεις μία ολοκληρωμένη εικόνα του διατροφικού σου προγράμματος. Μία πολύ καλή αρχή για μία πιο καλή συνέχεια.

Επέλεξε τροφές που θα σε βοηθήσουν στο στόχο σου:

Όταν προσπαθείς να χάσεις βάρος χωρίς έντονη γυμναστική, ακόμα και η παραμικρή θερμίδα μετρά σημαντικά στο αποτέλεσμα. Γι’ αυτό, επέλεξε τροφές που θα ενεργοποιήσουν τον μεταβολισμό σου και θα σε βοηθήσουν να μειώσεις τα ποσοστά λίπους. Αυτές είναι:

-Πρωτεΐνες (Λευκό κρέας, αυγά, γιαούρτι, ψάρι)

-Φυτικές ίνες (Προϊόντα ολικής αλέσεως, φρούτα, λαχανικά)

-Σίδηρος (Κόκκινο κρέας χωρίς λίπος, σπανάκι, φασόλια, φακές)

-Ω-3 λιπαρά (Λιπαρά ψάρια, ξηροί καρποί)

Κινήσου μέσα στη μέρα:

Η ενεργοποίηση του μεταβολισμού σου και το κάψιμο θερμίδων δεν είναι αποτέλεσμα μόνο της πολύωρης προπόνησής σου στο γυμναστήριο. Μπορείς απλά να φροντίσεις να είσαι πιο ενεργητική μέσα στη μέρα σου με τρόπους που σε ευχαριστούν. Ανέβα τις σκάλες αντί να χρησιμοποιήσεις ασανσέρ, κάνε με πιο έντονο ρυθμό τις οικιακές σου δουλειές, βρες ένα χόμπι που θα σε σηκώσει από τον καναπέ, όπως η κηπουρική. Ακόμα καλύτερα, βάλε το περπάτημα στη ζωή σου – η ήπια άσκηση είναι σημαντική για την υγεία μας και αυτό πρέπει να μας ενδιαφέρει περισσότερο από τα κιλά.

8 σνακ με λίγες θερμίδες για την καταπολέμηση κάθε λιγούρας από άγχος

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network