Υγεία : Διατροφή19 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2019

Τα 8 πιο έξυπνα τρικ διατροφής για μια τέλεια σιλουέτα στις διακοπές

Πώς θα διώξεις τοξίνες, φούσκωμα και θα προετοιμάσεις το σώμα σου για τις διακοπές στο άψε- σβήσε!

τρικ διατροφής

Ακόμα κι αν έχεις ήδη προετοιμαστεί για την εμφάνισή σου στην παραλία καθ’ όλη τη διάρκεια του χειμώνα, υπάρχει πάντα αυτή η περίοδος λίγο πριν πας διακοπές που αγχώνεσαι και βάζεις τα δυνατά σου για ένα τέλειο κορμί. Αν πάλι δεν ήσουν σε στρατιωτική πειθαρχία όλον αυτόν τον καιρό, ποντάρεις στις super γρήγορες λύσεις της τελευταίας στιγμής για να πετύχεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Όποια και να είναι η περίπτωσή σου, μερικά χρήσιμα τρικ διατροφής πολύ λίγες μέρες πριν βγεις για τις βόλτες σου στην παραλία και τα σοκάκια του νησιού είναι αυτά που σώζουν την κατάσταση.

Πώς να τρώω σωστά; 12 συμβουλές που θα κάνουν τα γεύματά σου πιο υγιεινά

Το υγιεινό πρωινό με 1 υλικό που δίνει ώθηση στο μεταβολισμό

Όπως έχουμε πει πολλές φορές, θαυματουργές λύσεις δεν υπάρχουν ούτε ελιξίρια ομορφιάς που θα σε μεταμορφώσουν στη στιγμή σε αυτό που φαντάζεσαι. Ωστόσο, με λίγα έξυπνα κόλπα είναι σίγουρο ότι θα πεις άμεσα αντίο σε φούσκωμα και λίγα κιλά, θα φαίνεσαι όμορφη και θα ακτινοβολείς αυτοπεποίθηση, που σε τελική ανάλυση είναι αυτό που σου χαρίζει το πιο γοητευτικό σου χαμόγελο!

Τα 8 πιο έξυπνα τρικ διατροφής για μια τέλεια σιλουέτα στις διακοπές:

1.Κατανάλωσε τροφές που συμβάλλουν στην επίπεδη κοιλιά

Στόχευσε σε τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό που θα βοηθήσουν το σώμα σου να μην κατακρατά υγρά. Το grapefruit που περιέχει 92% νερό, όπως και τα πορτοκάλια και τα μανιτάρια είναι εξειρετικές επιλογές.

2.Εξαφάνισε το πρήξιμο στην κοιλιά

Απόφυγε τα σταυροειδή λαχανικά όπως λάχανο, κουνουπίδι και μπρόκολο τις μέρες που θα πας στην παραλία. Ενώ μιλάμε για πολύ υγιεινές τροφές, δυστυχώς τα λαχανικά αυτά προκαλούν ένα παροδικό πρήξιμο στην περιοχή της κοιλιάς που θέλουμε να αποφύγουμε όταν φοράμε το αγαπημένο μας μπικίνι.

3.Γίνε “τακτική”

Το φούσκωμα προκαλείται και από τη δυσκοιλιότητα και ο καλύτερος τρόπος να ελέγξεις την εντερική σου λειτουργία είναι η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε φυτικές ίνες όπως φασόλια, βρόμη και μούρα.

Τip: Το καταλληλότερο πρωινό σε αυτή την περίπτωση είναι βρόμη-αμύγδαλα και μούρα σε μια κούπα γάλα.

4.Κάνε μια γρήγορη αποτοξίνωση με νερό και λεμόνι 

Το να ξεκινήσεις την ημέρα σου με το θαυματουργό αυτό ρόφημα αποτελεί έναν από τους καλύτερους τρόπους για να αποτοξινώσεις τον οργανισμό σου στο άψε σβήσε. Προτού καταναλώσεις οτιδήποτε άλλο το πρωί, πιες αυτό το ρόφημα για να ενεργοποιήσεις με τον καλύτερο τρόπο το σώμα σου και το πεπτικό σου σύστημα.

Απόφυγε να μασάς τσίχλες 

Μπορεί να τις προτιμάς για να σου κόψουν την όρεξη και να σε απασχολήσουν, όμως μασώντας τες, καταπίνεις παράλληλα αέρα που σου δημιουργεί επιπλέον φούσκωμα. Και φυσικά τα μειονεκτήματα δεν τελειώνουν εκεί. Οι τσίχλες περιέχουν ζάχαρη και γλυκαντικές ουσίες που σου προσθέτουν επιπλέον πρήξιμο.

Απόφυγε το βαρύ βραδινό γεύμα

Για λίγες μέρες πριν το ταξίδι σου, ξέχνα το delivery, τις μακαρονάδες και τις πίτσες. Φρόντισε να τρως ελαφριά γεύματα που θα αποτελούνται κυρίως από σαλάτες, λαχανικά και άπαχη πρωτεΐνη.

Εξασφάλισε τροπικό μαύρισμα μέσα από τη διατροφή σου 

Μπορεί να μην έχεις προλάβει να μαυρίσεις επαρκώς, όμως μπορείς να προετοιμάσεις κατάλληλα το σώμα σου μέσα από την σωστή διατροφή και να κάνεις ταχύτερη τη διαδικασία του μαυρίσματός σου κατά τις διακοπές σου. Βρες εδώ τις τροφές που θα σου χαρίσουν ένα τέλειο μαύρισμα αλλά και μια εντυπωσιακή εμφάνιση.

Πιες πολύ νερό

Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων νερού είναι η κατάλληλα προϋπόθεση για διώξεις γρήγορα και άμεσα τις τοξίνες, αλλά και το αλάτι από τον οργανισμό σου, που είναι συγκεντρωμένα και σου προκαλούν έξτρα φούσκωμα. Φρόντισε λοιπόν να καταναλώνεις τουλάχιστον 2 λίτρα νερό ημερησίως.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network