Υγεία : Διατροφή12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2019

Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Αυτοί είναι οι 4 βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν το αποτέλεσμα

Spoiler: Η γυμναστική δεν είναι ανάμεσα σε αυτούς!

επίπεδη κοιλιά

Μπορεί να έχεις στο μυαλό σου τη διατροφή και την άσκηση ως τους βασικούς τρόπους για να χάσεις το λίπος και να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά, όμως, αυτό το τελευταίο αποτελεί ένα πολυπαραγοντικό αποτέλεσμα που επηρεάζεται και από άλλες παραμέτρους. Ποιοι είναι οι 4 βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν την περιοχή της κοιλιάς σου και τα ποσοστά λίπους σε αυτήν; Δες αναλυτικά παρακάτω και ακολούθησε ανάλογες συνήθειες.

Ποιοι είναι οι 4 βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν την επίπεδη κοιλιά; Ιδού! 

1.Το άγχος

Το άγχος μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στη σωματική -αλλά και την ψυχική-  σου υγεία. Έρευνες έχουν δείξει πως όταν είσαι υπό την πίεση άγχους, το σώμα σου αρχίζει να αποθηκεύει το λίπος στην κοιλιά σου (σαν ένα είδος τρόπου επιβίωσης), που γίνεται χάρη στην υπερπαραγωγή της ορμόνης τους στρες, κορτιζόλη.

2.Οι ορμόνες

Οι ορμόνες μπορούν να επηρεάσουν δραστικά το λίπος στην κοιλιά. Το οιστρογόνο, ειδικότερα, είναι μια ορμόνη που μπορεί να αυξήσει τις αποθήκες λίπους στην κοιλιακή σου περιοχή. Μπορείς να προσπαθήσεις να ρυθμίσεις ελαφρά αυτή την ορμονική δραστηριότητα κάνοντας πράγματα, όπως αυξάνοντας την πρόσληψη φυτικών ινών και προσθέτοντας τρόφιμα στη διατροφή σου,  όπως το λάχανο, το κουνουπίδι και το μπρόκολο. 

3.Η διατροφή

Φυσικά, αυτά που καταναλώνεις μπορούν να έχουν αντίκτυπο στο πόσο λίπος έχεις στο σώμα σου. Όταν στόχος σου είναι η επίπεδη κοιλιά, θα πρέπει να αποφεύγεις όσο το δυνατόν περισσότερο τη ζάχαρη και το αλκοόλ, να τρως πρωτεΐνες με κάθε γεύμα και να μειώσεις την πρόσληψη υδατανθράκων κατά πολύ. Το ιδανικό ποσοστό είναι κάτι 25% υδατάνθρακες, 40% πρωτεΐνες και 35% καλά λιπαρά και φυτικές ίνες.

Βρες εδώ τις καλύτερες τροφές για την απόκτηση επίπεδης κοιλιάς

4.Τα ανεβασμένα επίπεδα ινσουλίνης

Οι ειδικοί στον τομέα έχουν πρόσφατα αναπτύξει τη θεωρία ότι το λίπος της κοιλιάς μπορεί να δημιουργηθεί από μια αυξημένη ποσότητα ινσουλίνης στο σώμα. Πώς να μειώσεις τα ανεβασμένα επίπεδα ινσουλίνης; Με τη βοήθεια της διατροφής θα πρέπει να αποφύγεις την εμφάνιση φλεγμονών στο σώμα σου, με ένα πρόγραμμα που θα πρέπει να ακολουθήσεις με τη βοήθεια κάποιου ειδικού διατροφολόγου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network