Υγεία : Διατροφή30 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2018

Υγιεινά pancakes με 2 υλικά (χωρίς αλεύρι, χωρίς βούτυρο) από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου

Οι συνταγές με λίγα υλικά είναι γρήγορες και εύκολες! Με τις κατάλληλες επιλογές συστατικών μπορεί να είναι και υγιεινές και light! Ιδού υγιεινά pancakes με 2 υλικά μόνο

Υγιεινά pancakes με 2 υλικά (χωρίς αλεύρι, χωρίς βούτυρο) από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου!

Ειδικά για τα pancakes έχουμε την αίσθηση πως γίνονται μόνο με βούτυρο και αλεύρι, ενώ υπάρχουν κι άλλες πολύ πιο ελαφριές συνταγές:

Pancakes με γλυκοπατάτα ή μπανάνα ή κολοκύθα με 2 υλικά

Συστατικά: 2 αυγά + ½ φλiτζάνι αλεσμένη γλυκοπατάτα (1 μέτρια γλυκοπατάτα την οποία έχουμε βράσει ή ψήσει στο φούρνο)

Εκτέλεση: ανακατεύουμε και ψήνουμε σε αντικολλητικό τηγανάκι περίπου 4 λεπτά από κάθε πλευρά

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network