Υγεία : Fitness12 ΜΑΪΟΥ, 2020

Το μυστικό για να αποφύγεις κάθε τραυματισμό από έντονη άσκηση

Να τι συστήνει ο ειδικός!

Το μυστικό για να αποφύγεις κάθε τραυματισμό από έντονη άσκηση

Συνεργάστηκε ο Δημήτριος Τσούκας, διευθυντής ορθοπαιδικής κλινικής Αθλητικών Κακώσεων MEDITERRANEO Hospital, διευθυντής χειρουργικού κέντρου MIOSMED παγκόσμιου εκπαιδευτικού κέντρου ISAKOS. Μέλος Ιατρικής Επιτροπής Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Βόλλευ CEV (www.tsoukas-ortho.gr).

«Όπως ακριβώς οι μύες και τα κόκαλα στα άκρα σου, έτσι και τα αντίστοιχα στα πέλματα χρειάζονται χρόνο για να συνέλθουν» υπογραμμίζει ο ειδικός. Ο καλύτερος τρόπος για να
αποφύγεις τραυματισμούς από την πολύ έντονη άσκηση είναι να μην τρέχεις 2 συνεχόμενες ημέρες.

Αν όμως προπονείσαι για αγώνα, βεβαιώσου πως έχεις τουλάχιστον μία μέρα ξεκούρασης και κάνε cross-training τις ενδιάμεσες ημέρες: ποδηλασία, κολύμβηση, μυϊκή ενδυνάμωση, γιόγκα (οτιδήποτε χωρίς αναπηδήσεις και κραδασμούς). Κι αν προσπαθείς να αυξήσεις τις αποστάσεις σου, κάν’ το σταδιακά, κατά 10-20% κάθε εβδομάδα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Best of network