Υγεία : Διατροφή01 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, 2018

12 tips που θα κάνουν τα γεύματά σου πιο υγιεινά

Μείωσε θερμίδες και χάσε κιλά χωρίς καν να το καταλάβεις

Πρόσθεσε αυγά στο πρωινό σου: Αντί των κλασικών πια δημητριακών, προτίμησε το πρώτο γεύμα της μέρας σου να περιέχει δύο αυγά. Η πρωτεΐνη τους θα σε χορτάσει και θα σε κάνει να μην νιώσεις το στομάχι σου άδειο, σχεδόν μέχρι το μεσημεριανό σου. 

Ψάρια: Όπως και τα υπόλοιπα θαλασσινά, είναι πλούσια σε σελήνιο και βιταμίνες Α και Β2 που επιταχύνουν τη διαδικασία του μαυρίσματος. Ο σολομός και ο τόνος είναι μερικές από τις καλύτερες επιλογές μιας και, παράλληλα, σε βοηθούν στην διατήρηση της σιλουέτας σου. 

Χρησιμοποίησε μπαχαρικά και μυρωδικά: Το αλάτι περιέχει νάτριο και προκαλεί κατακράτηση υγρών, πράγμα που δεν σε βοηθά στην υιοθέτηση μίας σωστής και υγιεινής διατροφής. Φρόντισε λοιπόν να το περιορίσεις και να δώσεις νόστιμη γεύση στα γεύματά σου, χρησιμοποιώντας περισσότερα μπαχαρικά και μυρωδικά που βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του οργανισμού σου. 

Βάλε το γιαούρτι στη διατροφή σου: Το γιαούρτι με γεύσεις φρούτων περιέχει μεγάλη ποσότητα ζάχαρης και χρωστικές ουσίες. Προτίμησε να συνοδεύεις λοιπόν το γιαούρτι σου με φρέσκα φρούτα, που δίνουν τέλεια γεύση και είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες. 

Δώσε βάση στο είδος των δημητριακών: Αν δεν μπορείς να αντικαταστήσεις το πρωινό σου γεύμα με κάτι άλλο, πέρα από τα δημητριακά, φρόντισε αυτά να αποτελούνται από νιφάδες ολικής αλέσεως και όχι καλαμποκιού, μιας και είναι πλουσιότερες σε θρεπτικά συστατικά. 

Προτίμησε τα προϊόντα ολικής αλέσεως: Το ψωμί και τα μακαρόνια κατέχουν ένα μεγάλο μέρος του διατροφικού μας προγράμματος. Οπότε η συμβολή τους στην υγεία του οργανισμού μας είναι, όπως καταλαβαίνεις, τεράστια. Προτίμησε να τα καταναλώνεις σε μορφή ολικής αλέσεως, μιας και δεν περιέχουν ζάχαρη, έχουν περισσότερες φυτικές ίνες αλλά και είναι πλούσια σε βιταμίνες! 

Προτίμησε κρέας αντί αλλαντικών: Τα αλλαντικά και τα επεξεργασμένα κρέατα δεν είναι η πιο υγιεινή επιλογή για τη διατροφή σου. Αντικατάστησέ τα με γαλοπούλα, κοτόπουλο ή φιλέτο στις σαλάτες και στα γεύματά σου. 

Κατανάλωσε έξυπνα σνακς: Το χούμους είναι μία τέλεια επιλογή για τα σνακ σου, μιας και είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά. Δοκίμασέ το με στικς λαχανικών, όπως καρότα, πιπεριές και αγγούρι. Ένας συνδυασμός άκρως υγιεινός, με ελάχιστες θερμίδες και πολλές βιταμίνες. 

Μέτρησε τις μερίδες σου: Η υπερκατανάλωση των τροφίμων δεν σε βοηθά σε καμία περίπτωση στην ακολούθηση μιας προσεγμένης διατροφής. Για το λόγο αυτό, περιόρισε και μέτρησε τις μερίδες σου και απόφυγε να γεμίζεις το πιάτο σου ανεξέλεγκτα και να τρως μέχρι απλά να... σκάσεις. 

Φάε σωστά την πίτσα σου: Εντάξει, το γνωρίζουμε καλά πως είναι δύσκολο να αποφύγεις το junk food μερικές μέρες, που σε πιάνει ακατάπαυστη λαιμαργία -άνθρωποι είμαστε τελοσπάντων! Φρόντισε ωστόσο, όταν παραγγέλνεις πίτσα, που όλοι λατρεύουμε, να την προτιμάς με λεπτή ζύμη και να αποφεύγεις τις εκδοχές της που περιέχουν πληθώρα αλλαντικών, μιας και σε διαφορετική περίπτωση αποτελεί μία «βόμβα» θερμίδων. 

Φτιάξε σως από αβοκάντο: Η μαγιονέζα και όλες οι παρεμφερείς με αυτήν σάλτσες, μπορεί να είναι νόστιμες, όμως παράλληλα είναι πλούσιες σε λιπαρά και θερμίδες. Φτιάξε λοιπόν τη δική σου υγιεινή σως, που θα συνοδεύει τα γεύματά σου, αποτελούμενη από λαχανικά ή φρούτα. Μία τέλεια επιλογή είναι το αβοκάντο, που είναι λιπαρό όμως άκρως υγιεινό. 

Ψήσε αντί να τηγανίζεις: Είναι γνωστό σε όλους πως τα τηγανητά είναι άκρως ανθυγιεινά για τον οργανισμό σου, μιας και είναι πλούσια σε κακά και τρανς λιπαρά, με αποτέλεσμα η διαδικασία αυτή μαγειρέματος να αποτελεί μία από τις χειρότερες επιλογές. Προτίμησε να ψήνεις τα κρέατα, τις πατάτες αλλά και τα λαχανικά σου.

Ομολογουμένως, στα πλάνα των περισσότερων από εμάς, υπάρχουν και τα μεγαλεπήβολα σχέδια για μία μόνιμη διατροφή που θα είναι άκρως υγιεινή, και θα μας καταστήσει ικανές, τόσο να είμαστε πιο υγιείς, όσο και να έχουμε την απώλεια βάρους και λίπους που επιθυμούμε. Ωστόσο, τις περισσότερες φορές κάτι τέτοιο μοιάζει από δύσκολο έως ακατόρθωτο, μιας και στο μυαλό μας έχουμε μία καθ’όλα αυστηρή διατροφή, που θα μας κάνει να στερηθούμε τα αγαπημένα μας γεύματα, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε τελικά, με μαθηματική ακρίβεια, στην απόλυτη καταστροφή.

Είτε το πρόβλημά σου είναι ο χρόνος που πρέπει να αφιερώσεις σε μία υγιεινή διατροφή, είτε η έλλειψη ικανότητάς σου να ακολουθήσεις ένα πολύ αυστηρό διατροφικό πρόγραμμα, εμείς σου έχουμε τα tips που θα σε βοηθήσουν να το κάνεις χωρίς καν να το καταλάβεις. Ιδού 12 πανεύκολοι τρόποι, για να κάνεις ένα προς ένα τα γεύματά σου άκρως υγιεινά!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη13 Δεκεμβρίου 2018

Αυτή είναι η κορυφαία δίαιτα για το 2019 σύμφωνα με το Pinterest

Paleo + Vegan = Pegan. Η αλήθεια πίσω από την δίαιτα

Διατροφη13 Δεκεμβρίου 2018

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγιεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό

Βρώμη από το βράδυ χωρίς μαγείρεμα ή overnight oats που θυμίζει γλυκιά πίτα με μύρτιλλα
Διατροφη12 Δεκεμβρίου 2018

Βρώμη ή overnight oats που θυμίζει γλυκιά πίτα με μύρτιλλα

Βρώμη από το βράδυ, φτιαγμένη με γάλα, που δεν χρειάζεται μαγείρεμα που που θα λατρέψεις τη γλυκιά γεύση από τα μύρτιλλα

τι να φάω για πρωινό
Διατροφη11 Δεκεμβρίου 2018

Τι να φάω για πρωινό; Η τέλεια και θρεπτική συνταγή αν θέλεις κάτι γλυκό

Αν θέλεις να ξεκινήσεις τη μέρα σου με κάτι γλυκό

Συνταγή για salsa verde και ψητό αβοκάντο για vegan ψητά
Διατροφη10 Δεκεμβρίου 2018

Συνταγή για salsa verde και ψητό αβοκάντο για vegan ψητά

Γεμάτο θρεπτικά συστατικά και καλά λιπαρά

Best of network