Υγεία : Διατροφή02 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, 2019

Πώς να τρώω σωστά στο γραφείο | Οι 3 κινήσεις για υγιεινή διατροφή και τα ιδανικά σνακ

Και τα σνακ που βοηθούν στο αδυνάτισμα για να δεις τη διαφορά στο σώμα σου χωρίς να κάνεις δίαιτα

αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα

Πρέπει πια να γνωρίζεις ότι το κλειδί για τη σωστή διατροφή είναι η προετοιμασία. Για τρως σωστά στο γραφείο και να μη βρεθείς στη δυσάρεστη θέση να κάνεις κακές επιλογές μέσα στην εβδομάδα επειδή δεν προλαβαίνεις να ετοιμάσεις τα γεύματά σου πρέπει να έχεις κάνει το σωστό πρόγραμμα.

Πώς να τρώω σωστά στο γραφείο

Παρ’όλα αυτά, δεν θέλεις και να περάσεις μια ολόκληρη μέρα στην κουζίνα για να κάνεις όλα τα σωστά. Μην ανησυχείς. Τα βήματα προς την επιτυχία είναι απλά, σύντομα και δεν απαιτούν καμία εξειδίκευση. Αυτές είναι οι κινήσεις για υγιεινή διατροφή, για να τρως πάντα ένα καλό πρωινό και τα ιδανικά σνακ που θα σε κρατήσουν χορτάτη.

Τι πρέπει να γνωρίζεις για να φτιάξεις το πιο υγιεινό πρωινό

1. Εφοδιάσου με βραστά αυγά 

Δυο αυγά και ένα φρούτο είναι το ιδανικό πρωινό για να χάσεις γρήγορα βάρος, αλλά όλοι ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να βρεις χρόνο το πρωί για να φτιάξεις πρωινό πριν φύγεις από το σπίτι. Την Κυριακή, βράσε αρκετά αυγά κι έτσι μέσα στην εβδομάδα σε θα έχεις καμιά δικαιολογία να αγοράσεις ντόνατς και κρουασάν από το φούρνο. Μπορείς ακόμα να φας γρήγορα τα αυγά σου στο σπίτι και να φας το φρούτο σου on the go!

2. Συσκεύασε τα snack που θα πάρεις μαζί σου στη δουλειά σε μερίδες

Έτσι, αρχικά, θα αποφύγεις να καταφύγεις στις ήδη μετρημένες μερίδες στα σακουλάκια των chips και άλλων τροφίμων που είναι παχυντικά, ακριβά και μη οικολογικά. Προτίμησε να αγοράζεις μεγάλες ποσότητες π.χ. ξηρών καρπών ή δημητριακών, ζύγισε/μέτρησε και συσκεύασέ τα σε ατομικές μερίδες και έτσι θα έχεις τον έλεγχο του φαγητού σου, ενώ θα εξοικονομείς χρήματα και θερμίδες.

3. Κόψε κομματάκια τα λαχανικά σου

Ξέρεις ότι τη στιγμή που θα μπεις στο σπίτι πεινασμένη και πριν στρώσεις τραπέζι δεν προσέχεις πολύ τι θα τσιμπολογήσεις από το ψυγείο. Η τέλεια λύση είναι να έχεις κομμένες κόκκινες γλυκιές πιπεριές και αγγούρι και να φας λίγα από αυτά αντί για ψωμί ή λιπαρά snacks. Τοποθέτησέ τα μπροστά-μπροστά στο ψυγείο σου, έτσι ώστε να είναι το πρώτο πράγμα που θα βλέπεις όταν το ανοίγεις. Όπως και να το κάνουμε, κάποια στιγμή θα θελήσεις να «τσιμπήσεις» ανάμεσα στα γεύματά σου, ας είναι λοιπόν κάτι υγιεινό.

7 συνηθισμένα λάθη που κάνεις κατά τις περιόδους δίαιτας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network