Υγεία : Διατροφή24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2020

Σνακ χωρίς υδατάνθρακες | Οι πιο light επιλογές για ένα υγιεινό σνακ διαίτης

Πώς μπορείς να απολαύσεις ένα μικρό τσιμπολόγημα χωρίς να χαλάσεις καθόλου τη διατροφή σου

Σνακ χωρίς υδατάνθρακες

Συνήθως όταν σκεφτόμαστε “σνακ” το μυαλό μας πηγαίνει ακριβώς σε αυτά που δεν πρέπει να πάει το χέρι μας, τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες. Ακόμα και οι πιο υγιεινές επιλογές σε συσκευασία, όπως οι μπάρες δημητριακών και τα smoothies, φαίνεται ότι είναι γεμάτες από υδατάνθρακες, αλλά μην πανικοβάλλεσαι.  Υπάρχουν υγιεινές και γευστικές επιλογές για τσιμπολόγημα που δε θα έχει αντίκτυπο στη γραμμή σου, σνακ χωρίς υδατάνθρακες ή έστω με τους ελάχιστους δυνατούς.

Πώς θα αποφύγεις το τσιμπολόγημα αργά το βράδυ | 6 τεχνικές από τη δρ Μαρία Ψωμά

5 light και θρεπτικά σνακ ιδανικά για το γραφείο

To μυστικό είναι θέμα συνδυασμού υγιεινών και γευστικών συστατικών μεταξύ τους και όχι επίθεσης άγχους μπροστά σε οτιδήποτε συσκευασμένο.

Σνακ χωρίς υδατάνθρακες | Στην παραπάνω gallery θα βρεις μερικά από τα αγαπημένα μας:

Μήλο και τυρί: Μπορείς να συνδυάσεις τέλεια το γλυκό με το αλμυρό διαλέγοντας 1-2 φέτες κίτρινο τυρί τις οποίες θα συνδυάσεις με ένα μήλο. Με αυτόν τον τρόπο προσλαμβάνεις πρωτεϊνες, λιπαρά και υδατάνθρακες σε σωστές αναλογίες ενώ νικάς την πείνα σου.

Crispy αβοκάντο:Το avocado κάνει καλό στη δίαιτά σου γενικώς, εξαιτίας των “καλών” λιπαρών που περιέχει-προσοχή όμως στην ποσότητα. Λιώσε με το πιρούνι 1/4-1/2 του avocado και άλειψέ το σε δυο φρυγανιές ολικής αλέσεως, για ενέργεια στη στιγμή.

Cottage τυρί με φρούτα: Το αγαπημένο cheesecake δυστυχώς δεν είναι πολύ υγιεινή επιλογή αλλά μπορείς να μιμηθείς τη γεύση του συνδυάζοντας μια κούπα τυρί cottage με μισή κούπα κατεψυγμένα blueberries και μια δόση από γλυκαντικό.

Σφιχτοβρασμένο αυγό:Το κλασικό σνακ όταν δεν έχεις καθόλου χρόνο. Κόψε στη μέση το αυγό και πρόσθεσε λίγη καυτερή μουστάρδα για περισσότερη γεύση.

Ξηροί καρποί: Μια ποικιλία ξηρών καρπών είναι ένα all-time αγαπημένο σνακ και όχι χωρίς λόγο. Σε χορταίνουν τόσο στο γραφείο όσο και σε ένα πάρτυ ενώ έχουν θρεπτικά συστατικά που δε βρίσκεις εύκολα σε άλλες τροφές. Περιορίσου σε μια χούφτα.

Τόνος με ντομάτα: Όλα τα θρεπτικά συστατικά του τόνου χωρίς τους ανεπιθύμητους υδατάνθρακες του sandwich. Άδειασε μια ντομάτα και βάλε μεσα τόνο με καρυκεύματα που σου αρέσουν

Ρολάκια γαλοπούλας: Η γαλοπούλα είναι πια παραπάνω από γέμιση για sandwich. Άφησε το ψωμί ήσυχο και τύλιξε σε δυο μαρουλόφυλλα μερικές φέτες και λίγη μουστάρδα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ