Υγεία : Διατροφή08 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2019

Επίπεδη κοιλιά σε λίγες μέρες; Οι 8 βασικές κινήσεις που δεν έχουν σχέση με δίαιτα

Θες επίπεδη κοιλιά αλλά δεν ξέρεις τι να κάνεις; Δες τις 8 βασικές κινήσεις που θα μειώσουν το φούσκωμα και θα ενισχύσουν την καύση λίπους

Επίπεδη κοιλιά σε λίγες μέρες

Προσπαθείς να χάσεις το περιττό βάρος και το λίπος και το φούσκωμα στην περιοχή της κοιλιάς επιμένουν; Αν ναι, μην απογοητεύεσαι και μην καταθέτεις τα όπλα. Ούτως ή άλλως, γνωρίζεις καλά πως το πρόβλημα αυτό αντιμετωπίζει ένας μεγάλος αριθμός γυναικών και πως η απόκτηση επίπεδης κοιλιάς αποτελεί έναν από τους πιο δυσπρόσιτους στόχους στα διατροφικά σου πλάνα, που θα κατακτήσεις με πολύ κόπο και υπομονή.

Πώς θα αποκτήσω επίπεδη κοιλιά σε λίγες μέρες;

Από την άλλη, τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο, αρκεί να ακολουθήσεις τη σωστή στρατηγική και πρόγραμμα, που θα σε βοηθήσουν να δεις τα πρώτα εμφανή αποτελέσματα άμεσα. Και φυσικά δεν είναι μονάχα οι κατάλληλες τροφές που θα σου χαρίσουν το ιδανικό αποτέλεσμα, αλλά υπάρχουν και άλλα ακόμα tips που στοχεύουν στην απώλεια λίπους από την κοιλιά σου και στη μείωση του φουσκώματος και θα συνεισφέρουν σημαντικά στο αποτέλεσμα αυτό. Εμείς συγκεντρώσαμε τους 8 καλύτερους και πιο εύκολους τρόπους, που υιοθετώντας τους, θα καταφέρεις να αποκτήσεις την επίπεδη κοιλιά που θέλεις.

Δες τις 8 βασικές κινήσεις για επίπεδη κοιλιά.

Μείωσε την ποσότητα του αλατιού στα γεύματά σου: Ακόμα κι γυμνάζεσαι εντατικά, ακόμα κι τρως υγιεινά, οι μεγάλες ποσότητες αλατιού στα γεύματα που καταναλώνεις είναι ικανές να κάνουν την κοιλιά και το στομάχι σου να είναι πιο φουσκωμένα από όσο θα ήθελες. Το αλάτι -και το νάτριο που περιέχει- προκαλεί κατακράτηση υγρών στο σώμα σου, κάτι που είναι αρκετά αισθητό στην περιοχή της κοιλιάς. Η λύση; Μείωσε τις ποσότητες που καταναλώνεις αλλά και πιες πολύ νερό, που σε βοηθά να το αποβάλλεις από το σώμα σου.

Απόφυγε την κατανάλωση αναψυκτικών: Σίγουρα, αν είσαι λάτρης τους, θα σου είναι δύσκολο να τα σταματήσεις. Όμως, δε σου προσφέρουν τίποτα θρεπτικά. Σε αυτή την κατηγορία συμπεριλαμβάνονται φυσικά και τα αναψυκτικά διαίτης, γιατί μπορεί να είναι φτωχά σε θερμίδες και ζάχαρη ωστόσο, όπως και οι κανονικές εκδοχές τους, περιέχουν ανθρακικό που γεμίζουν με αέρια την κοιλιά σου και σε κάνουν να νιώθεις -αλλά και να είσαι- φουσκωμένη.

Μείωσε τα γαλακτοκομικά προϊόντα: Μπορεί να είναι πλούσια σε ασβέστιο αλλά και πολλά ακόμα θρεπτικά συστατικά, όμως, αν υποφέρεις από φουσκώματα μπορείς να δοκιμάσεις να τα μειώσεις στη διατροφή σου. Περιόρισέ τα για ένα μικρό διάστημα από αυτήν για να δεις αν έχεις αποτελέσματα.

Πιες νερό με λεμόνι: Υιοθέτησε αυτή τη συνήθεια και δεν θα χάσεις. Κάθε πρωί πιες ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λεμόνι. Θα σε βοηθήσει να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου αλλά και να ξυπνήσεις το πεπτικό σου σύστημα. Παράλληλα, το ρόφημα αυτό αποτελεί ένα ισχυρό αποτοξινωτικό που θα σε βοηθήσει να αποβάλλεις τοξίνες και άλλα επιβλαβή για την υγεία σου συστατικά.

Απέβαλλε το άγχος: Ίσως να σου ακούγεται... εκτός θέματος, όμως το στρες παίζει ζωτικό ρόλο στο φούσκωμα της κοιλιάς σου. Η κορτιζόλη που παράγει ο οργανισμός σου, όταν βρίσκεται υπό πίεση, είναι μία χημική ουσία που αλλάζει την κατανομή λίπους και το συσσωρεύει σε συγκεκριμένα σημεία. Γι΄αυτό χαλάρωσε, πάρε βαθιές ανάσες και κάνε ο,τι μπορείς για να είσαι πιο ήρεμη. Βοηθά παντού!

Κάνε περισσότερη γυμναστική: Η άσκηση σε βοηθά να αποβάλλεις τις τοξίνες και το συσσωρευμένο λίπος από τα προβληματικά σημεία του σώματός σου -ανάμεσα σε αυτά φυσικά και η κοιλιά. Φρόντισε να κάνεις περίπου μισή ώρα αεροβικές ασκήσεις, τρεις φορές την εβδομάδα και τουλάχιστον δύο φορές άσκηση ενδυνάμωσης. Αυτό και μόνο να σε βοηθήσει πολύ να φτάσεις ένα βήμα πιο κοντά στο στόχο σου!

Γύμνασε τους κοιλιακούς μύες σου: Η αεροβική άσκηση -και μόνο αυτή- δεν είναι αρκετή αν θέλεις να αποκτήσεις επίπεδο στομάχι. Επιπλέον, θα πρέπει να γυμνάσεις και την περιοχή της κοιλιάς σου, κάνοντας αντίστοιχες ασκήσεις και στοχεύοντας στο συγκεκριμένο μέρος. Με τον τρόπο αυτό θα ενεργοποιήσεις ακόμα περισσότερο τον μεταβολισμό σου και θα χάσεις γρηγορότερα το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.

Μείωσε τις μερίδες φαγητού: Φυσικά, όπως καταλαβαίνεις, θα κάνεις... μία τρύπα στο νερό αν ακολουθήσεις όλα τα παραπάνω tips αλλά παράλληλα εξακολουθείς να τρως μέχρι «σκασμού». Το γεγονός ότι παράλληλα με τη διατροφή σου ασκείσαι, δεν αποτελεί δικαιολογία για κατανάλωση θερμίδων πέραν του επιτρεπόμενου ορίου, ενώ με τον τρόπο αυτό θα ρίξεις στο κενό όλες τις προσπάθειες σου. Ποιος άλλωστε νιώθει καλά όταν τρώει υπερβολικά; Φρόντισε να είσαι ανάλαφρη πάντα, καταναλώνοντας μερίδες φαγητού που θα σε χορτάσουν, αλλά δε θα σε φουσκώσουν.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network