Υγεία : Διατροφή28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

Έχεις στρες; Πλάνο διατροφής για 1 ημέρα για να διώξεις το άγχος – ναι όλες οι τροφές είναι αγχολυτικές!

Φτιάξαμε το τέλειο μενού με stressfree τροφές για να απολαύσεις την πιο relaxed μέρα σου.

πλάνο διατροφής για άγχος

Συνεργάστηκε η Κλαίρη Παπαβασιλείου, διαιτολόγος- διατροφολόγος, MSc.

Ο εγκέφαλός σου δεν δουλεύει αποτελεσματικά όταν είσαι αγχωμένη. Για την ακρίβεια, με τον καιρό το χρόνιο στρες μπορεί να συρρικνώσει σημαντικά τμήματά του. Οπότε, την επόμενη φορά που θα νιώθεις ότι σε κυνηγά ο χρόνος, θα βρίσκεσαι στο κόκκινο ή θα είσαι εκνευρισμένη, κάνε τις σωστές διατροφικές επιλογές για να μειώσεις την ένταση.

Πρωινό κατά του άγχους

Βρόμη: «Περιέχει σε μεγάλη ποσότητα ένα είδος φυτικών ινών, τις βήτα γλυκάνες, που συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερίνης» τονίζει η Κλαίρη Παπαβασιλείου, διαιτολόγος-διατροφολόγος, MSc. Οι ίνες αυτές παρέχουν μια αργή, σταθερή απελευθέρωση ενέργειας που κρατούν σε ισορροπία τη χημεία του εγκεφάλου και το σάκχαρο στο αίμα σου.
Τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως: Το πλούσιο σε φυτικές ίνες ψωμί σου προσφέρει περισσότερες βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες θεωρείται πως σταθεροποιούν το νευρικό σύστημα.

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network