Υγεία : Διατροφή08 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, 2017

Περνάς πολλές ώρες στο γραφείο; Αυτά είναι τα 5+1 βασικά tips διατροφής για να είσαι πάντα σε φόρμα!

Εδώ στο missbloom σου δείχνουμε τα δικά μας μυστικά για να μην πάρεις έξτρα βάρος

Περνάς πολλές ώρες στο γραφείο; Αυτά είναι τα 5+1 βασικά tips διατροφής για να είσαι πάντα σε φόρμα!

Αν περνάς τις περισσότερες ώρες της μέρας σου καθηλωμένη σε μια καρέκλα και μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή, σίγουρα σου είναι αρκετά δύσκολο όχι μόνο να χάσεις το περιττό βάρος αλλά και να διατηρήσεις τα κιλά στα οποία βρίσκεσαι ήδη.

Από τη μία είναι δύσκολο να κάψεις τις περιττές θερμίδες ενώ από την άλλη, οι διατροφικές παρασπονδίες στο γραφείο είναι πολλές και καθημερινές.

Και καθώς εμείς εδώ, στο Missbloom.gr, αντιμετωπίζουμε το ίδιο πρόβλημα με σένα, σου παρουσιάζουμε τα δικά μας tips που βγάλαμε μέσα από την προσωπική μας εμπειρία με το φαγητό και την… ακινησία, για να μην πάρεις έξτρα βάρος λόγω της  δουλειάς σου. Έχουμε και λέμε, λοιπόν:

1. Πες ναι στο νερό και στα βότανα, όχι στα αναψυκτικά

Το νερό αποτελεί τον καλύτερο τρόπο αποβολής των τοξινών, διαδικασία που ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και βοηθάει στην καλύτερη λειτουργία του οργανισμού σου. Φρόντισε λοιπόν, να πίνεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερες ποσότητες νερού μπορείς, ενώ παράλληλα πες ΝΑΙ στα βότανα, όπως το τσάι και το χαμομήλι.

Εμείς οι Μissbloomers, πάντως, δεν λέμε ποτέ όχι σε μία κούπα τσάι για να συνοδεύσουμε τα σνακς ή το γλυκό μας!

Μακεδονικός χαλβάς

Παράλληλα, φρόντισε να παραμείνεις μακριά από τα αναψυκτικά. Μπορεί να είναι γευστικά και δελεαστικά, αλλά είναι γεμάτα από κενές θερμίδες και ζάχαρη.

Αν αγαπάς τον καφέ, προτίμησέ τον σκέτο, χωρίς ζάχαρη και γάλα.

2. Προσοχή στα γλυκά

Αναμφίβολα, μόνιμος πειρασμός στην προσπάθειά μας για υγιεινή διατροφή εδώ στο γραφείο είναι τα γλυκά που καταφθάνουν καθημερινά. Ωστόσο, έχουμε βρει την ιδανική λύση καθώς φροντίζουμε να κάνουμε τις πιο υγιεινές επιλογές παρέα με τον αγαπημένο μας Μακεδονικό Χαλβά. Και κάπως έτσι, κάθε meeting μας (όπως και το τελευταίο) συνοδεύεται από το Γλυκό Που Κάνει Καλό!

Περνάς πολλές ώρες στο γραφείο; Αυτά είναι τα 5+1 βασικά tips διατροφής για να είσαι πάντα σε φόρμα!

Εκτός από την πλούσια γεύση τους, ο Μακεδονικός Χαλβάς και το Μακεδονικό Ταχίνι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πολύτιμες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία όπως πρωτεΐνες, ψευδάργυρο, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β ενώ συνοδεύονται ιδανικά με εξίσου υγιεινές επιλογές όπως ριζογκοφρέτες, κριτσίνια και φρούτα.

Περνάς πολλές ώρες στο γραφείο; Αυτά είναι τα 5+1 βασικά tips διατροφής για να είσαι πάντα σε φόρμα!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network