Υγεία : Διατροφή09 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2020

Τι να φάω για πρωινό στις διακοπές; (μήπως το πρωινό σου σε παχαίνει;)

Θέλεις να απολαύσεις κάθε στιγμή των διακοπών, αλλά όχι και να επιστρέψεις στην πόλη με επιπλέον κιλά. Τα καλά νέα είναι πως μπορείς να το κάνεις –εδώ θα βρεις όλα τα tips.

7 συνηθισμένα λάθη που κάνεις κατά τις περιόδους δίαιτας

Στις διακοπές υπάρχουν συνήθως δύο τύποι ανθρώπων: αυτοί που δεν τρώνε καθόλου πρωινό κι εκείνοι που το απολαμβάνουν. Αν ανήκεις στη δεύτερη κατηγορία, δεν υπάρχει κανένας λόγος να νιώθεις τύψεις. Ένα καλό πρωινό είναι ο ιδανικός τρόπος για να ξεκινήσεις με ενέργεια τη μέρα σου. Η μόνη παγίδα είναι μήπως το παρακάνεις και τελικά επιστρέψεις φέρνοντας μαζί σου τα διαβόητα «κιλά των διακοπών». Έχε στο νου σου μερικές υγιεινές επιλογές πρωινού και χρησιμοποίησέ τες ως βάση για το πρώτο γεύμα της ημέρας.

Τι να φάω για πρωινό; Υγιεινές επιλογές που έχεις:

* Ένα αβγό βραστό μαζί με μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως ή πολύσπορο.

* Δύο φέτες ψωμί με λίγο βούτυρο και μέλι ή μαρμελάδα.

* Δημητριακά με γιαούρτι ή γάλα.

* Εάν στο πρωινό προσφέρονται τοπικά γλυκά, γλυκές ή αλμυρές πίτες, μην τα στερηθείς. Δοκίμασέ τα, αλλά μην τα τρως κάθε μέρα. Επίσης, απόφυγε το κέικ ή τα κρουασάν.

Κι αν δε φάω πρωινό;

Από την άλλη, το να μη φας καθόλου πρωινό είτε γιατί δεν το έχεις συνηθίσει είτε για να γλιτώσεις τις θερμίδες του, δεν είναι έξυπνη επιλογή: Το άδειο στομάχι σε κάνει επιρρεπή σε αδιαθεσία όταν βρεθείς στη θάλασσα και κάτω από τον ήλιο, ενώ η έντονη πείνα που θα νιώσεις στη μέση της ημέρας δεν θα σου επιτρέψει να κάνεις υγιεινές διατροφικές επιλογές όταν έρθει η ώρα του φαγητού. Εάν δεν τρως γενικά πρωινό, τις ημέρες των διακοπών κάνε μια εξαίρεση και φάε κάτι ελαφρύ μαζί με τον καφέ σου (π.χ. δυο φρυγανιές με τυρί ή ζαμπόν).

Διάβασε επίσης: Οι 5 πρωινές συνήθειες που πρέπει να σταματήσεις

Πηγή: Περιοδικό Mirror

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ