Υγεία : Fitness17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2018

6 εύκολες τακτικές πριν τον ύπνο για να αποκτήσεις απόλυτα επίπεδη κοιλιά

Τι να κάνεις πριν πέσεις στο κρεβάτι σου για να χάσεις κιλά και φούσκωμα

Πρόσεξε το βραδινό σου γεύμα: Αν θέλεις να ξυπνήσεις χωρίς να νιώσεις φούσκωμα και την κοιλιά σου πρησμένη προτίμησε να καταναλώσεις ένα γεύμα με χαμηλά ποσοστά αλατιού, μιας και προκαλεί έξτρα κατακράτηση υγρών. Ξέχνα λοιπόν το delivery, που είναι πλούσιο σε νάτριο και άλλαξε τις διατροφικές σου συνήθειες. Προτίμησε να καταναλώσεις ένα υγιεινό γεύμα, όπως πρωτεΐνη ή λαχανικά, χωρίς να προσθέσεις μεγάλες ποσότητες αλατιού και το πρωί θα ξυπνήσεις ανάλαφρη και χωρίς φούσκωμα.

Κάνε το workout σου βραδινές ώρες: Μπορεί να πιστεύεις ότι η γυμναστική τις βραδινές ώρες θα σου προσφέρει επιπλέον ενέργεια και δεν θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς εύκολα, όμως έρευνες έχουν αποδείξει το αντίθετο. Σύμφωνα με αυτές, η άσκηση σου προσφέρει καλύτερη ποιότητα ύπνου, όποια ώρα και αν πραγματοποιηθεί, ενώ η εφίδρωση θα σε βοηθήσει να αποβάλλεις τοξίνες αλλά και τις θερμίδες που έχεις καταναλώσει μέσα στη μέρα σου. 

Πιες περισσότερο νερό: Δεν χρειάζεται να αναφέρω και πάλι τα πολλαπλά οφέλη του μιας και είναι πλέον γνωστά σε όλους. Μπορεί σε άλλα θέματα να υπάρχουν διχογνωμίες όμως σε αυτό συμφωνούν όλες οι δίαιτες, όλοι οι ειδικοί, όλες οι φιλοσοφίες διατροφής. Κατανάλωσε όσο το δυνατόν περισσότερο νερό μέσα στη μέρα σου. 

Κοιμήσου σε απόλυτα σκοτεινό δωμάτιο: Η μελατονίνη είναι η ορμόνη που θα βοηθήσει το σώμα σου να κάψει περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια του ύπνου σου και το σώμα σου την παράγει όσο εσύ βρίσκεσαι σε απόλυτο σκοτάδι. Αν θέλεις λοιπόν ο οργανισμός σου να είναι ήρεμος αλλά και να συνεχίζει να καίει έξτρα θερμίδες όσο εσύ κοιμάσαι, φρόντισε να μην υπάρχει φως στο υπνοδωμάτιό σου.

 

Προετοίμασε από νωρίς το βραδινό σου γεύμα: Σίγουρα, δεν είναι μία ούτε δύο οι φορές που γύρισες από την δουλειά κατάκοπη και πεινασμένη και κατέφυγες στην εύκολη λύση του delivery. Ωστόσο, έρευνες έχουν δείξει πως οι μερίδες του φαγητού απέξω είναι διπλάσιες από εκείνες που ενδείκνυνται να καταναλώσεις στην πραγματικότητα με αποτέλεσμα το επόμενο πρωί να ξυπνάς φουσκωμένη. Φρόντισε λοιπόν να έχεις έτοιμο από την προηγούμενη μέρα το βραδινό σου γεύμα για να μην παρασύρεσαι και καταφεύγεις σε γρήγορες αλλά ακατάλληλες λύσεις. 

Πρόσεξε τη θερμοκρασία του δωματίου σου: Κι όμως, η κατάλληλη θερμοκρασία του δωματίου μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες αλλά και να έχεις καλύτερη ποιότητα στον ύπνο σου. Έρευνες έχουν αποδείξει πως όσοι κοιμούνται στους 19 ° C, μία μέτρια θερμοκρασία δηλαδή, καταφέρνουν να κάψουν έως και 7% περισσότερες θερμίδες από εκείνους που επιλέγουν να κοιμηθούν σε υψηλότερες θερμοκρασίες. Δημιούργησε λοιπόν την κατάλληλη θερμοκρασία στο χώρο σου λίγο πριν κοιμηθείς. 

Μπορεί το να παρακολουθήσεις την αγαπημένη σου ταινία ή σειρά και να παραγγείλεις φαγητό απέξω να σε κάνουν να περάσεις μία ιδανική βραδιά χαλάρωσης, είτε μόνη σου είτε με παρέα, όμως, αν επιθυμείς επίπεδη κοιλιά και απώλεια βάρους με άμεσα μάλιστα αποτελέσματα η λύση βρίσκεται αλλού. Βάλε στην άκρη τις «κακές» βραδινές συνήθειες ειδικά τώρα που το καλοκαίρι πλησιάζει, έστω για ένα μικρό χρονικό διάστημα, και υιοθέτησε τις παρακάτω τακτικές για να ξυπνάς το επόμενο πρωί ανάλαφρη και έχοντας εμφανώς πιο πεσμένη κοιλιά και λεπτή μέση.

Όχι, δεν είναι ακατόρθωτο. Μπορείς να έχεις άμεσα και γρήγορα αποτελέσματα στην προβληματική αυτή περιοχή, που άλλοτε συγκεντρώνει το περιττό λίπος και άλλοτε σε κάνει να υποφέρεις από φούσκωμα, ακολουθώντας αυτά τα βασικά στάδια προτού πέσεις στο κρεβάτι σου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Οι καλύτερες fitness σκηνές σε ταινίες (γιατί το Karate kid και ο Rocky άλλαξαν τη ζωή μας)
Fitness09 Αυγούστου 2018

Οι καλύτερες fitness σκηνές σε ταινίες (γιατί το Karate kid και ο Rocky άλλαξαν τη ζωή μας)

Ψάχνεις το fitness κίνητρο και στον κινηματογράφο; Ιδού!

Γρήγορο κολύμπι: 3 κανόνες από την προπονήτρια για να κολυμπάς σαν επαγγελματίας
Fitness08 Αυγούστου 2018

Γρήγορο κολύμπι: 3 κανόνες από την προπονήτρια για να κολυμπάς σαν επαγγελματίας

Θέλεις να βελτιώσεις την ικανότητα σου στο κολύμπι; Έτσι θα μάθεις να κολυμπάς γρήγορα!

Μαθήματα γιόγκα στο σπίτι: Όσα πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις
Fitness07 Αυγούστου 2018

Μαθήματα γιόγκα στο σπίτι: Όσα πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις

Η γοητεία της γιόγκα βρίσκεται στο γεγονός ότι το μόνο που χρειάζεσαι για να την κάνεις είναι ένα στρώμα.

Fitness06 Αυγούστου 2018

Αύγουστος στην Αθήνα: Πώς θα μείνεις σε φόρμα και θα χαλαρώσεις

Yoga, hula hoop, μασάζ και άλλες wellness ιδέες

Τρέξιμο στην παραλία; Κάν’ το σωστά για να καις περισσότερο!
Fitness03 Αυγούστου 2018

Τρέξιμο στην παραλία; Κάν’ το σωστά για να καις περισσότερο!

Απόλαυσε το τρέξιμο στην παραλία -χωρίς τραυματισμούς και πιασίματα- με όλα τα tips για την ασφάλειά σου από τον ειδικό.

Best of network