Υγεία : Fitness19 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, 2018

Πώς να γίνω πιο γρήγορη στο τρέξιμο; Η προπόνηση!

Ο personal trainer, Ιάσονας Γαργαλιάνος, μας δίνει το πρόγραμμα για να αυξήσεις την ταχύτητά σου

Πώς να γίνω πιο γρήγορη στο τρέξιμο; Η προπόνηση!

Η προπόνηση σου

Δημιουργήσαμε μια στοχευμένη προπόνηση σε στίβο, που μπορείς να την προσαρμόσεις ανάλογα με το στόχο σου. Όποια κι αν διαλέξεις, ο Ιάσονας Γαργαλιάνος συστήνει να ξεκινήσεις με 1,5 χλμ. τρέξιμο για προθέρμανση και να συνεχίσεις εκτελώντας μερικές δυναμικές διατάσεις, τραβήγματα του γόνατου προς το στήθος, κινήσεις των ποδιών μπρος και πίσω και προβολές που μιμούνται την κίνηση των ποδιών όταν τρέχεις. Ολοκλήρωσε την προθέρμανση με τρεξιματάκι με ψηλά τα γόνατα.

Μετά την προπόνηση κάνε μερικές ασκήσεις κοιλιακών, όπως σανίδα σε διάφορες παραλλαγές ή ροκανίσματα και ραχιαίους, για να ενισχύσεις την ενδυνάμωση του κορμού και τελείωσε με χαλαρό τρέξιμο περίπου για 1 χιλιόμετρο. Έτοιμη να τρέξεις; Διάλεξε το στόχο σου και πρόσθεσε την προπόνηση που σου ταιριάζει στη ρουτίνα σου μία ή δύο φορές την εβδομάδα σε μη συνεχόμενες ημέρες.

Πώς να γίνω πιο γρήγορη στο τρέξιμο

Εάν ο στόχος σου είναι να πετύχεις καλύτερο χρόνο στον επόμενο αγώνα, οι προπονήσεις ταχύτητας είναι βασικές. Η πρόκληση είναι να αποφύγεις την υπερβολική ένταση στους μυς σου κατά τη διάρκεια κάθε σπριντ. «Όταν είσαι χαλαρή, ενεργοποιούνται οι βασικοί μύες που χρειάζεσαι για το σπριντ» εξηγεί ο trainer. Δώσ’ τα όλα – μπορείς να κάνεις οτιδήποτε για 10-20 δευτερόλεπτα, την τυπική περίοδο ενεργοποίησης σ’ αυτά τα προγράμματα. Επιπλέον, έχεις άφθονο χρόνο για να ξεκουραστείς ανάμεσα στα διαλείμματα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Ο χρυσός δεκάλογος για τέλεια κοιλιά! Κάνε αυτά και φτιάξε κοιλιακούς από ΤΩΡΑ
Fitness15 Ιανουαρίου 2019

Ο χρυσός δεκάλογος για τέλεια κοιλιά! Κάνε αυτά και φτιάξε κοιλιακούς από ΤΩΡΑ

Κι όμως, μπορείς να αποκτήσεις τέλεια κοιλιά με μόλις λίγα λεπτά γυμναστική την ημέρα! Δες τους 10 τρόπους που συστήνει ο personal trainer!

Fitness15 Ιανουαρίου 2019

Eva Longoria | Πώς τα 30' γυμναστικής μεταμόρφωσαν το σώμα της

Λίγους μόλις μήνες μετά τη γέννα!

Θέλω να καίω πολύ λίπος σε λίγο χρόνο! (έτσι θα το κάνεις!)
Fitness11 Ιανουαρίου 2019

Πώς θα κάψεις πολύ λίπος σε λίγο χρόνο!

Ιδού 7 τρόποι να περνάς λιγότερες ώρες στο γυμναστήριο καίγοντας, ωστόσο, περισσότερες θερμίδες. ΟΝΤΩΣ!

Περίοδος και άσκηση: Nα πας γυμναστήριο αν έχεις κράμπες περιόδου;
Fitness10 Ιανουαρίου 2019

Περίοδος και άσκηση | Nα πας γυμναστήριο αν έχεις κράμπες περιόδου;

Η απάντηση της ειδικού θα σε εκπλήξει

Δούκισσα Νομικού
Fitness07 Ιανουαρίου 2019

Το νέο workout που θα ξεκινήσει η Δούκισσα Νομικού

Πόσες φορές την εβδομάδα θα γυμνάζεται φέτος;

Η χρυσή δεκάδα: Αυτά πρέπει να κάνεις για να χάσεις τα κιλά που θες
Fitness07 Ιανουαρίου 2019

Η χρυσή δεκάδα | Αυτά πρέπει να κάνεις για να χάσεις τα κιλά που θες

Οι 10 κινήσεις που χρειάζεσαι να ξέρεις για να χάσεις τα κιλά που θες

Quiz: Βρες τι τύπος fitness είσαι για να δεις τι γυμναστική σου ταιριάζει
Fitness06 Ιανουαρίου 2019

Quiz | Βρες τι τύπος fitness είσαι για να δεις τι γυμναστική σου ταιριάζει

Η προσωπικότητα σου παίζει ρόλο στο πώς θα έχεις καλή φυσική κατάσταση, αλλά ξέρεις τον τύπο σου; Δες ποιο είδος άσκησης σου ταιριάζει!

Fitness04 Ιανουαρίου 2019

Ελένη Μενεγάκη | To είδος γυμναστικής που ετοιμάζεται να ξεκινήσει

Το αποκάλυψε μέσα από την εκπομπή της

Best of network