Γυναίκα : Ψυχολογία07 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, 2019

Τρόποι για να νικήσεις το στρες | 10 συνήθειες που θα σε βοηθήσουν

Βάλε στην καθημερινότητά σου μικρές απλές συνήθειες που θα σε απαλλάξουν από τα ενοχλητικά συμπτώματα του άγχους.

Μύρισε λίγη λεβάντα: Το άρωμά της είναι χαλαρωτικό. Μπορεί να κάνει πιο έντονο το αποτέλεσμα των παυσίπονων ή αγχολυτικών φαρμάκων, οπότε αν χρησιμοποιείς κάποιο από τα δύο συμβουλέψου το γιατρό σου.

Μάσα τσίχλα: Την επόμενη φορά που θα νιώσεις οτι είσαι πιεσμένη επιστράτευσε τις τσίχλες σου. Η ρυθμικότητα της μάσησης βοηθά στην καλή ροή του αίματος προς τον εγκέφαλο.

Βγες έξω: Το να περνάς χρόνο έξω-ακόμα κι αν αυτό είναι κάπου κοντά στο σπίτι σου συνδέεστε άμεσα με την ευτυχία σε ανάλογες μελέτες. Είσαι σε φυσικό περιβάλλον και συνήθως κινείσαι, δηλαδή μόνο πλεονεκτήματα!

Χαμογέλα σαν να το πιστεύεις: Σε στιγμές έντασης χαμογέλα για να κινητοποιήσεις τον εαυτό σου να νιώσει καλύτερα. Ακόμα κι αν δε νιώθεις χαρούμενη, αυτό θα μειώσει τα άσχημα πρακτικά αποτελέσματα του στρες στο σώμα σου.

Να είσαι ευγενική μ'εσένα: Μίλα στον εαυτό σου όμορφα, μην τον καταδικάζεις αν ξέχασε κάτι ή αν άργησες σε ένα ραντεβού. Σκέψου θετικά αν κάτι πάει στραβά, όπως θα έκανες με μια φίλη.

Γράψε: Το να σημειώνεις ό,τι σε αγχώνει είναι σαν να το εξομολογείσαι σε κάποιον, άρα το απελευθερώνεις. Το σημαντικό είναι εδώ ότι καταφέρνεις να είσαι ειλικρινής με τα συναισθήματά σου.

Πες το σε ένα φίλο: Oι έννοιες μας ζυγίζουν λιγότερο όταν τις σηκώνουν πολλοί! Ζήτα συμβουλές αν τις χρειάζεσαι ή απλά ζήτα από τους φίλους σου να σε ακούσουν για να ξαλαφρώσεις από ό,τι σε βαραίνει.

Κινήσου: Περπάτα, πήγαινε γυμναστήριο, κάνε δουλειές στο σπίτι. Θα εκπλαγείς με το πόσο ανεβάζει τη διάθεση λίγη μόνο ώρα κίνησης/άσκησης.

 

Άκου μουσική: Πριν από κάποια δραστηριότητα που σου προκαλεί άγχος, άκου την αγαπημένη σου μουσική ή βρες ένα mix από ήχους της φύσης για να κατευνάσεις το στρες

Ανάπνευσε: Όταν συγκεντρώνεσαι στην αναπνοή σου βοηθάς το σώμα σου να μη έχει αντιδράσεις που οφείλονται στο άγχος και προστατεύεις την ψυχολογία σου από σκαμπανεβάσματα. Πάρε βαθιές εισπνοές και απελευθέρωσε αέρα αργά για 5 λεπτά.

Το πώς χειρίζεσαι το στρες της καθημερινότητας έχει άμεσο αντίκτυπο στο πώς νιώθεις. Μελέτες το συνδέοουν με την πίεση, το ζάχαρο και τη γενικότερη ψυχολογική σου κατάσταση, γι αυτό καλό είναι να μάθεις πώς θα το βάλεις μια για πάντα στην άκρη.

Με μικρές τεχνικές καταπολέμησης του στρες και συνέπεια στο στόχο σου, θα καταλάβεις οτι το παιχνίδι είναι στα χέρια σου. κράτα σημειώσεις.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Best of network