Υγεία : Διατροφή18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2019

Έχεις λιγούρα για γλυκά; Να τι δείχνει η ανάγκη σου για ζάχαρη!

Θες γλυκό πρωί, μεσημέρι και βράδυ;

Έχεις λιγούρα για γλυκά; Να τι δείχνει η ανάγκη σου για ζάχαρη!

Συνεργάστηκε η Κλειώ Δημητριάδου, κλινικός διαιτολόγος διατροφολόγος, www.facebook.com/grafeiodiatrofis

Σου είναι δύσκολο να κατευνάσεις τη μανία σου για γλυκό ή την ανάγκη σου για λιπαρά και οπωσδήποτε για υδατάνθρακες;

Φυσικά, είναι λογικό (και σωστό) να τρως μια λιχουδιά μια στο τόσο, αλλά είναι δύσκολο να σταματήσεις.

«Το χειμώνα το σώμα σου δίνει έμφαση στο να παραμείνει ζεστό» τονίζει η διατροφολόγος
Κλειώ Δημητριάδου. Ο μεταβολικός ρυθμός σου αυξάνεται έως και 10%, λόγω της ενέργειας που χρησιμοποιείς για να παραμείνεις ζεστή, και μπορεί να έχεις λιγούρες για λιπαρά,
περισσότερους υδατάνθρακες και θερμίδες, για να αντιμετωπίσεις αυτή τη διαδικασία.

Πολλοί ειδικοί πιστεύουν ότι οι λιγούρες προσφέρουν στοιχεία για την υγεία σου και
υποδεικνύουν τα βασικά στοιχεία που σου λείπουν.

Αν έχεις λιγούρα για γλυκά

Γιατί τα αναζητάς: Οι λιγούρες για γλυκά συνήθως είναι αποτέλεσμα της πτώσης του σακχάρου λόγω έλλειψης γευμάτων, διατροφής με λίγη πρωτεΐνη (συχνά με πολλούς υδατάνθρακες, που προκαλούν σκαμπανεβάσματα στα επίπεδα σακχάρου) ή βαρεμάρας (που σε κάνει να λιγουρεύεσαι ένα «ανέβασμα» από τη ζάχαρη μέσω της απελευθέρωσης χημικών που σε κάνουν να νιώθεις καλά, των οπιοειδών).

Στις κατευθυντήριες οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) τονίζεται ότι μόλις το 5% (7 κουταλάκια του γλυκού) της καθημερινής θερμιδικής μας πρόσληψης πρέπει να είναι από τη ζάχαρη. Όμως, τα περισσότερα γλυκά έχουν πολύ παραπάνω.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network