Υγεία : Διατροφή07 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2019

Πλάνο διατροφής ιδανικό για τις διακοπές από τη διατροφολόγο

Τι να φας για πρωινό, στην ταβέρνα, για βραδινό και συμβουλές για να μην πάρεις κιλά.

Πλάνο διατροφής ιδανικό για τις διακοπές

Σε συνεργασία με τη διατροφολόγο Δήμητρα Κυριακοπούλου

Ξέρουμε: είναι δύσκολο να φύγεις για διακοπές και να έχεις στην τσάντα ένα μακρόσυρτο πρόγραμμα διατροφής με στερήσεις και απαγορεύσεις. Η Δήμητρα Κυριακοπούλου, διατροφολόγος, σου προτείνει τις καλύτερες επιλογές για τα γεύματά σου στις διακοπές, από το πρωί μέχρι και το βράδυ, αλλά και σου χαρίζει τα πιο έξυπνα tips που θα σε κάνουν να γυρίσεις πίσω χωρίς επιπλέον βάρος.

Τι να φάω στις διακοπές;

Πλάνο διατροφής ιδανικό για τις διακοπές από τη διατροφολόγο

Τι να φάω στις διακοπές; Επιλογές πρωινού:

  • 1 ποτήρι γάλα & 1 φλ. δημητριακά ολικής άλεσης
  • 1 κεσεδάκι γιαούρτι & ½ φλ. κουάκερ & 1 μερίδα ξηρούς καρπούς
  • 1 ποτήρι γάλα & 1 φέτα ψωμί ή 2 φρυγανιές με βούτυρο & λίγο μέλι ή μαρμελάδα ή ταχίνι
  • 1 φέτα ψωμί & 1 μερίδα τυρί άπαχο & 1 ποτήρι χυμό

Για την παραλία:

  • τοστ (τυρί- γαλοπούλα) & 1 ποτήρι φυσικό χυμό
  • αραβική πίτα (τυρί- γαλοπούλα- ντομάτα) & 1 ποτήρι φυσικό χυμό
  • μπαγκέτα (τυρί- γαλοπούλα- ντομάτα) & 1 φρούτο
  • φρουτοσαλάτα & 1 μερίδα ξηρούς καρπούς
  • 1 ποτήρι ανάμεικτο φυσικό χυμό & 1 μερίδα ξηρούς καρπούς ή 2 κριτσίνια ολικής άλεσης
  • πράσινη σαλάτα ή χωριάτικη σαλάτα & 1 φέτα ψωμί ή παξιμάδι

 Στην ταβέρνα:

  • 1 μερίδα κρέας ψητό & 1 μερίδα ρύζι & σαλάτα ή ψητά λαχανικά
  • 1 μερίδα ψάρι ψητό & σαλάτα ή ψητά λαχανικά & 1 φέτα ψωμί
  • 1 μερίδα θαλασσινά ψητά & σαλάτα ή ψητά λαχανικά & 1 φέτα ψωμί

Για βραδινό – ελαφρύ γεύμα:

  • 1 κεσεδάκι γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά & 1 φρέσκο ή αποξηραμένο φρούτο
  • πράσινη σαλάτα ή χωριάτικη & 1 μερίδα τυρί ή κρέας & 1 φέτα ψωμί

Συμβουλές για να μην πάρεις κιλά στις διακοπές:

Για να μην αυξήσεις το βάρος σου κατά την διάρκεια των διακοπών σου θα πρέπει να προσέξετε τα εξής:

  1. Αποφυγή κατανάλωσης τηγανητών φαγητών.
  2. Αποφυγή κατανάλωσης σφολιατοειδών (παρέχουν μόνο θερμίδες και αρκετά κορεσμένα λιπαρά).
  3. Αποφυγή κατανάλωσης αλμυρών τροφίμων (π.χ. φέτα ή έτοιμα συσκευασμένα σνακ).
  4. Προσοχή στην κατανάλωση αλκοολούχων ποτών ή κοκτέιλ. Επιλέξτε ποτά με χαμηλό ποσοστό αλκοόλης όπως είναι το κρασί ή η μπύρα, έχουν λιγότερες θερμίδες.
  5. Μέτρια κατανάλωση γλυκών ή παγωτών. “Γιατί διακοπές χωρίς βάφλα με παγωτό δε γίνεται”. Απλώς να προτιμήσετε να το φάτε μέχρι νωρίς το απόγευμα ώστε να το κάψετε και όχι στην βραδινή σας βόλτα.
  6.  Συνεχής κατανάλωση νερού, δεν πρέπει να φτάσει το σώμα μας να μας δώσει σήματα αφυδάτωσης (ένα απ’ αυτό είναι τα ξερά χείλια μας). Συνέχεια μικρές ποσότητες νερού να πίνουμε καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και όχι αυξημένη κατανάλωση ροφημάτων με καφεΐνη γιατί μας αφυδατώνουν πιο γρήγορα.

Γρήγορη δίαιτα 7 ημερών πριν βγεις στην παραλία

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network