Follow us

5 φθινοπωρινές τροφές που κάνουν καλό στην επιδερμίδα σου

Τι να φας για να έχεις λαμπερό δέρμα

φθινοπωρινές τροφές που κάνουν καλό

Δεν ξεχνάμε ποτέ την περιποίηση της επιδερμίδας μας, όμως η πραγματική λάμψη έρχεται από τις τροφές που επιλέγουμε να καταναλώσουμε. Η τροφή μας είναι το φάρμακό μας και η φύση έχει προνοήσει για να έχουμε κάθε εποχή ό,τι χρειαζόμαστε για να ενισχύουμε την άμυνα του οργανισμού μας και να βελτιώνουμε την υγεία μας.

Υγιής οργανισμός σημαίνει και λαμπερή επιδερμίδα που ακτινοβολεί. Έτσι, εκτός από τη ρουτίνα της ομορφιάς μας, γεμίζουμε την κουζίνα μας με 5 φθινοπωρινές τροφές που κάνουν καλό στο δέρμα μας. Τι πρέπει να φάμε, λοιπόν, για να έχουμε λαμπερή επιδερμίδα;

5 φθινοπωρινες τροφες που κανουν καλο στην επιδερμίδα σου

Γλυκοπατατα

5 φθινοπωρινές τροφές που κάνουν καλό στην επιδερμίδα σουΟι γλυκοπατάτες θεωρούνται από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης Α και C, και η κατανάλωσή τους βοηθά στην πρόληψη της ακμής καθώς και την ταχύτερη επούλωση των φλεγμονών. Δοκίμασε: Smoothie με γλυκοπατάτα και κανέλα

Παντζαρι

5 φθινοπωρινές τροφές που κάνουν καλό στην επιδερμίδα σου - εικόνα 2Τα παντζάρια είναι ιδανικά όταν πρόκειται για αντιοξειδωτικά. Βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής και στην επιβράδυνση της διαδικασίας της γήρανσης καθώς και στην καταπολέμηση των ρυτίδων. Δοκίμασε: Σάντουιτς με παντζαροσαλάτα

Κολοκυθα

5 φθινοπωρινές τροφές που κάνουν καλό στην επιδερμίδα σου - εικόνα 3
Η κολοκύθα είναι μία από τις κορυφαίες πηγές Β-Καροτίνης, την οποία το σώμα μετατρέπει σε βιταμίνη Α. Η βιταμίνη Α είναι απαραίτητη για την επανεμφάνιση των κυττάρων και μας βοηθά να λάμψουμε από μέσα προς τα έξω. Δοκίμασε: Τάρτα με κολοκύθα και καραμελωμένα κρεμμύδια.

Μηλο

5 φθινοπωρινές τροφές που κάνουν καλό στην επιδερμίδα σου - εικόνα 4
Τα βλαστοκύτταρα των μήλων έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούνται σε πολλά δημοφιλή beauty brands. Καταναλώνοντας το φρούτο ωμό ή ψημένο, λαμβάνεις τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σου για να δουλέψει από μέσα προς τα έξω. Είναι πλούσια σε βιταμίνη C, κι έτσι ένα μήλο την ημέρα θα κρατήσει τις ρυτίδες μακριά.

Δοκίμασε: Νηστίσιμα και light μηλοπιτάκια.

Σολομος

Ο σολομός είναι μια θαυμάσια πηγή Ω3 λιπαρών οξέων που καταπολεμούν τις φλεγμονές και ενισχύουν τη λάμψη της επιδερμίδας.

Δοκίμασε: Σολομός με miso και κινέζικο λάχανο.