Follow us

Τα 4 υγιεινά σνακ που χρειάζεσαι στο γραφείο

Χαμηλά σε θερμίδες και εύκολα στην κατανάλωσή τους

Young woman at home

Είτε περνάς πολλές ώρες στο γραφείο είτε έχεις μία έντονη καθημερινότητα, το κλειδί για να αισθάνεσαι πάντα δυνατή και συγκεντρωμένη σε ό,τι κάνεις είναι να έχεις μαζί σου υγιεινά σνακ. Ένα μικρό και σωστό σνακ θα σε βοηθήσει να κρατήσεις την ενέργειά σου σε υψηλά επίπεδα.

Ένα έξυπνο κόλπο για να τα έχεις μαζί σου καθ'όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, είναι να τα ετοιμάζεις από το Σαββατοκύριακο και να τα αφήνεις στον χώρο της δουλειάς σου. Με αυτό τον τρόπο θα είναι πάντα διαθέσιμα και εσύ δε θα μπαίνεις στον πειρασμό να τσιμπολογήσεις κάτι ανθυγιεινό.

Τα σνακ που θα σου προτείνουμε έχουν λιγότερες από 200 θερμίδες και περιέχουν πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, οι οποίες θα σε κρατήσουν μέχρι το επόμενό σου γεύμα.

Bonus: Είναι νόστιμα και φυσικά κατάλληλα για να σου δώσουν το boost που αναζητάς!

#1. Crackers

Τα crackers θα καλύψουν την όρεξή σου ενδιάμεσα από τα κύρια γεύματα, ενώ είναι πολύ πιο υγιεινά από τα ψωμάκια ή τα μπισκότα. Να θυμάσαι όσο λιγότερο έχουν επεξεργαστεί, τόσο το καλύτερο. Ψάξε αυτά που είναι 100% ολικής άλεσης, που δεν περιέχουν κορεσμένα λιπαρά και δεν είναι πλήρως αλατισμένα.

#2. Trail Mix

Το trail mix συνδυάζει τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, υγιεινά λίπη και πρωτεΐνες, όλα μαζί μέσα σε ένα σακουλάκι. Συνήθως αυτό αποτελείται από granola, αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς. Ένα snack το οποίο μπορείς να το κουβαλήσεις παντού μαζί σου και είναι αρκετά νόστιμο και πολύ θρεπτικό.

#3. Φρέσκα Φρούτα ή Αποξηραμένα

Τα φρούτα είναι τέλεια για το γραφείο, επειδή και αυτά είναι εύκολα στη μεταφορά τους. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να ρίξεις στη τσάντα σου το αγαπημένο σου φρούτο. Να επιλέγεις πάντα όσα είναι της εποχής. Αν νιώθεις ότι θέλεις να φας κάτι διαφορετικό, μπορείς να βρεις τα αμέτρητα είδη αποξηραμένων φρούτων -όπως μάνγκο, παπάγια και λάιμ.

#4. Μπάρες δημητριακών

Αποτελούν ουσιαστικά ένα γευστικό snack, περιορισμένο σε ποσότητα και θερμίδες, το οποίο μπορεί να σε "κρατήσει" για αρκετές ώρες. Βρες όσες έχουν βάση τα δημητριακά και τη βρώμη, που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και προτίμησε αυτές με αποξηραμένα φρούτα, όπως cranberries.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ