Υγεία : Διατροφή19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, 2019

Ιδέες για σάντουιτς με αραβική, φοκάτσια, τσιαπάτα και όχι μόνο (κατάλληλα για υγιεινή διατροφή!)

Εύκολες και γρήγορες συνταγές που μπορείς να φτιάξεις γρήγορα και να τις δοκιμάσεις στο γραφείο ή όπου αλλού θέλεις

Ιδέες για σάντουιτς με αραβική, φοκάτσια, τσιαπάτα και όχι μόνο (κατάλληλα για υγιεινή διατροφή!)

Αν είσαι πολυάσχολη και δεν σου μένει χρόνος για μαγείρεμα ή αν αγαπάς το ψωμί και δεν θέλεις να το αποκλείσεις από τη διατροφή σου, παρακάτω σου έχουμε 6 πανεύκολες συνταγές για σάντουιτς με λιγότερες από 500 θερμίδες για το μεσημεριανό σου.

1. Αραβική με κοτόπουλο (575 θερμίδες)

Οδηγίες (1 μερίδα)
Πάρε μια μικρή αραβική πίτα, ζέστανέ τη στο φούρνο και άλειψέ τη με ελάχιστο βούτυρο. Βάλε στο κέντρο 80 γραμμ. στήθος κοτόπουλου κομμένο σε λωρίδες, σοταρισμένο σε 1 κ.γ. εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και πασπαλισμένο με λίγο αλάτι. Πρόσθεσε 10 γραμμ. βλαστάρια σόγιας, 30 γραμμ. καρότα τριμμένα, 30 γραμμ. αγγούρι και 40 γραμμ. αβοκάντο σε μικρές φέτες. Γαρνίρισε με 1 κ.σ. άπαχο γιαούρτι. Τύλιξε την αραβική και σέρβιρε.

2. Τσιαπάτα με προσούτο και κάππαρη (460 θερμίδες) 

Οδηγίες (1 μερίδα)
Ψιλόκοψε 1 κ.γ. λιαστή κάππαρη (ξεπλυμένη και στραγγισμένη) με μερικά φυλλαράκια δεντρολίβανο και ανακάτεψέ τα με 1 κ.γ. άπαχο στραγγιστό γιαούρτι. Κόψε στη μέση μία ciabatta 60 γραμμαρίων. Άλειψε την κάτω φέτα με τη sauce που έφτιαξες. Πρόσθεσε 10 γραμμ. φύλλα ρόκας, 30 γραμμ. τριμμένη παρμεζάνα, 40 γραμμ. προσιούτο (από το οποίο έχεις αφαιρέσει το ορατό λίπος). Βάλε την άλλη φέτα ψωμί από πάνω, ζέστανέ το για λίγο στο φούρνο και σέρβιρε.

3. Χωριάτικο σάντουιτς (345 θερμίδες) 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network