Υγεία : Fitness22 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2020

-4 κιλά λίπους σε ένα μήνα | Ο τρόπος με τον οποίο η Μαντώ Γαστεράτου χάνει κιλά της εγκυμοσύνης

«Μέσα Αυγούστου θα είμαστε κορμάρες».

-4 κιλά λίπους σε ένα μήνα | Ο τρόπος με τον οποίο η Μαντώ Γαστεράτου χάνει κιλά της εγκυμοσύνης

Ήταν Ιανουάριος του 2020 όταν η Μαντώ Γαστεράτου έγινε μαμά για πρώτη φορά φέρνοντας στον κόσμο τον καρπό του έρωτά της με τον σύζυγό της, Νίκο Ισιγόνη.

Η Μαντώ Γαστεράτου για τα κιλά της εγκυμοσύνης | «Είμαι η Μαντώ συν άλλα 10 κιλά. Πολύ τα χαίρομαι να πω την αλήθεια»

Μισό χρόνο μετά και παρουσιάστρια έχει βάλει ως στόχο να χάσει κάποια κιλά. Είναι γνωστό πως το πρώην μοντέλο υποστηρίζει το «αγάπα το σώμα σου» και λατρεύει κάθε εκδοχή της. Πριν από λίγο καιρό είχε δηλώσει το εξής στην κάμερα της εκπομπής «Ευτυχείτε»:

Είμαι η Μαντώ συν άλλα 10 κιλά. Πολύ τα χαίρομαι να σου πω την αλήθεια γιατί πάντοτε ήμουν σαν την ακρίδα, και μου έλεγαν “βάλε άλλα 10 κιλά”. Το γουστάρω και το σώμα μου όπως είναι τώρα, δηλαδή γιατί όλοι να έχουμε αυτή τη μανία για το κυνήγι της τελειότητας.

Μαντώ Γαστεράτου | Έξι μήνες μετά τη γέννα, ποζάρει με μαγιό και στέλνει ένα πολύ σημαντικό μήνυμα

Στο πρόσφατο post της, η εντυπωσιακή Μαντώ ανακοίνωσε πως θέλει να χάσει 4 κιλά λίπους και μάλιστα αποκάλυψε και τον τρόπο. 

Ξεκινάω από σήμερα δυνατό, καθημερινό workout… Σε ένα μήνα – 4kg λίπος… Για να δούμε… Θα σας γράφω ασκήσεις και πρόγραμμα διατροφής, σε περίπτωση που θέλετε να το πάμε παρέα! Μέσα Αυγούστου θα είμαστε κορμάρες ♥️

ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ 1ST DAY:
👊έλξεις πλάτης στο μηχάνημα 3σετ×10
👊squats με kettlebell 3σετ× 20
👊Σανίδα στην μπάλα (κοιλιακoι)
2σετ× 20 επανάληψεις
👊Squats με άρσεις ώμων 3σετ× 10 με την μπάλα

Για αποθεραπεία 1 σετ× 20 για κάθε άσκηση χωρίς βάρος και διατάσεις✌️

ΔΙΑΤΡΟΦΉ ΠΡΙΝ/ΜΕΤΆ ΤΗΝ ΠΡΟΠΌΝΗΣΗ :

Μετά την άσκηση χρειάζεσαι δομικό υλικό που σημαίνει οποιοδήποτε φαγητό με πρωτεΐνη, αρακά, κρέας, ψάρι με συνδυασμό σαλάτας και πριν την άσκηση χρειάζεσαι πάντα κάτι το οποίο να έχει αρκετό υδατάνθρακα για να έχεις ενέργεια, οπότε οποιοδήποτε συνδυασμό με ρύζι και μακαρόνια 🤟
#madarakommatia?! #-4kg

View this post on Instagram

Ξεκινάω από σήμερα δυνατό, καθημερινό workout… Σε ένα μήνα – 4kg λίπος… Για να δούμε… Θα σας γράφω ασκήσεις και πρόγραμμα διατροφής, σε περίπτωση που θέλετε να το πάμε παρέα! Μέσα Αυγούστου θα είμαστε κορμαρες ♥️ @linos.perfit @perfit.linos σε ευχαριστώ είσαι ημιτρελος 🤪 @anastasiazoumborli σου 'ρχομαι αύριο… Κλαίω από τώρα… 😋 @dietitians_diary στον ίσιο δρόμο again… @mary_filippaiou_mfdayspa_ θα πάρουν φωτιά τα μηχανιματα 🤯 ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ 1ST DAY: 👊έλξεις πλάτης στο μηχάνημα 3σετ×10 👊squats με kettlebell 3σετ× 20 👊Σανίδα στην μπάλα (κοιλιακoι) 2σετ× 20 επανάληψεις 👊Squats με άρσεις ώμων 3σετ× 10 με την μπάλα Για αποθεραπεία 1 σετ× 20 για κάθε άσκηση χωρίς βάρος και διατάσεις✌️ ΔΙΑΤΡΟΦΉ ΠΡΙΝ/ΜΕΤΆ ΤΗΝ ΠΡΟΠΌΝΗΣΗ : Μετά την άσκηση χρειάζεσαι δομικό υλικό που σημαίνει οποιοδήποτε φαγητό με πρωτεΐνη, αρακά, κρέας, ψάρι με συνδυασμό σαλάτας και πριν την άσκηση χρειάζεσαι πάντα κάτι το οποίο να έχει αρκετό υδατάνθρακα για να έχεις ενέργεια, οπότε οποιοδήποτε συνδυασμό με ρύζι και μακαρόνια 🤟 #madarakommatia?! #-4kg

A post shared by MADARA CHANNEL 🤘 (@madogasteratou) on

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS