Follow us

Πώς να χάσω κιλά υγιεινά; 9 τρόποι για να αδυνατίσεις χωρίς να κάνεις δίαιτα

Υιοθέτησε αυτές τις μικρές συνήθειες στην καθημερινότητα σου και δες την ζυγαριά να κατεβαίνει

three-beautiful-girls-on-the-beach-picture-id899747726 (1)

Πώς να χάσω κιλά υγιεινά; Υιοθέτησε αυτές τις μικρές συνήθειες στην καθημερινότητα σου και δες την ζυγαριά να κατεβαίνει χωρίς στερήσεις ούτε από τις γεύσεις αλλά ούτε και από τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σου.

Οι τροφές που καίνε το λίπος στην κοιλιά

Tι τρώει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου; Τα διατροφικά μυστικά που ακολουθεί πιστά

Πώς να χάσω κιλά υγιεινά; 9 τρόποι για να αδυνατίσεις χωρίς να κάνεις δίαιτα:

#1. Πιες περισσότερο νερό

Αν δεν πίνεις αρκετό νερό μπορεί να νιώθεις κουρασμένη και άτονη. Οι μελέτες δείχνουν επίσης πως οι άνθρωποι που έπιναν 8 με 12 ποτήρια νερό τη μέρα έκαιγαν περισσότερο λίπος από εκείνους που έπιναν μόνο 4.

#2. Κοιμήσου καλά και σωστά

Οι μελέτες συνδέουν την αύξηση βάρους με την έλλειψη ποιοτικού ύπνου. Αν δεν κοιμάσαι τις συνιστώμενες επτά με οχτώ ώρες κάθε βράδυ, προσπάθησε να βρεις τρόπους να τις αυξήσεις.

#3. Να αγοράζεις μικρές συσκευασίες τροφίμων

Ξεφορτώσου τις μεγάλες σακούλες φαγητού γιατί όλοι οι άνθρωποι συνηθίζουν να θέλουν να τις φάνε ολόκληρες για να πουν ότι τελείωσαν με αυτές.

#4. Ξεκίνα τα γεύματα σου με τροφές με χαμηλές θερμίδες

Συνηθίζεις να τρως υπερβολικές ποσότητες από τις τροφές που έχουν περισσότερα λιπαρά. Ξεκίνα από τα φρούτα και τα λαχανικά ώστε να καταναλώσεις μικρότερες ποσότητες από τις πιο παχυντικές τροφές.

#5. Ξε-αγχώσου

Το άγχος μπορεί να μειώσει το μεταβολισμό σου. Η ορμόνη του άγχους, η κορτιζόλη εμποδίζει την ικανότητα του σώματός να καίει λίπος. Αφιέρωσε χρόνο για να πάρεις βαθιές ανάσες ή γράψου σε μάθημα yoga για να κρατάς το μεταβολισμό υπό έλεγχο

#6. Φάε αβοκάντο για πρωινό

Είναι γεμάτο "χαρούμενα” συστατικά, όπως η βιταμίνη Β3 και Β6. Ακόμα περιέχει Ω3 λιπαρά οξέα που τονώνουν την καρδιά σου. Συνδύασέ το με μπανάνες και απόλαυσε ένα πρωινό smoothie αντί για ένα παχυντικό καπουτσίνο

#7. Επικεντρώσου στο μεσημεριανό σου

Απομακρύνσου από το πληκτρολόγιο του υπολογιστή σου για να φας το μεσημεριανό σου. Όχι απλά θα κάνεις ένα διάλειμμα από τη δουλειά αλλά θα σε βοηθήσει να φας λιγότερο. Συγκεντρώσου στο γεύμα σου για να μειώσεις την ποσότητα.

#8. Φάε τροφές που περιέχουν πολύ νερό

Φάε τροφές που περιέχουν πολύ νερό όπως σούπες ή σαλάτες που σε βοηθούν να νιώσεις χορτάτη και ικανοποιημένη με λιγότερες θερμίδες. Μια σούπα με βάση ζωμό ή σαλάτα (όχι πνιγμένη στο dressing) θα σε βοηθήσει να φας λιγότερο στο κύριο γεύμα σου.

Δώσε στον εαυτό σου ένα διάλειμμα και απόλαυσε μια φορά την εβδομάδα το αγαπημένο σου γλυκό. Χωρίς τύψεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ