Follow us

Πώς θα χάσω κιλά; Οι 10 τροφές που πρέπει να έχεις στην κουζίνα σου

Θα σε βοηθήσουν να πετύχεις τον στόχο σου εύκολα και γρήγορα

Woman in the kitchen in front of the refrigerator

Αν θέλεις να ακολουθήσεις έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής ή αν θέλεις να χάσεις βάρος, εκτός από την απόφαση που θα πρέπει να πάρεις για να ξεκινήσεις την προσπάθεια, απαραίτητη προϋπόθεση αποτελούν και οι κατάλληλες συνθήκες που θα πρέπει να δημιουργήσεις στο σπίτι -και κυρίως στην κουζίνα σου- για να μην ξεφεύγεις.

Δες επίσης: Τροφές για αποτοξίνωση: Οι 8 καλύτερες επιλογές που μπορείς να κάνεις

Απόφυγε να κρύβεις στα ντουλάπια σου διάφορες λιχουδιές και γέμισέ τα με υγιεινές επιλογές που θα σε βοηθήσουν στην προσήλωση στην προσπάθειά σου. Ανάμεσα σε αυτές και κάποιες τροφές που θα σου κάνουν ακόμα πιο εύκολη την προσπάθεια αφού, από τη μία, είναι θρεπτικές και υγιεινές, και από την άλλη αποτελούν εύκολες και άμεσες λύσεις για τα γεύματά σου.

Δες επίσης: Ποιες είναι οι top τροφές για επίπεδη κοιλιά και πόσες ώρες ύπνου μειώνουν το κοιλιακό λίπος;

Ποιες τροφές λοιπόν πρέπει να βρίσκονται πάντα στα ντουλάπια ή το ψυγείο σου; Δημιούργησε ένα «στοκ» από αυτές στην κουζίνα σου και δες τα κιλά να σε αποχαιρετούν άμεσα και γρήγορα.

Πώς θα χάσω κιλά; Οι 10 τροφές που πρέπει να έχεις στην κουζίνα σου

Δες στην παραπάνω gallery τις 10 τροφές που πρέπει να έχεις στο σπίτι αν θέλεις να χάσεις βάρος άμεσα:

Αυγά: Τα βραστά αυγά είναι μια εύκολη και απόλυτα υγιεινή επιλογή για να ξεκινήσεις τη μέρα σου, ενώ παράλληλα το τρόφιμο αυτό είναι από τα πιο εύκολα και γρήγορα για να μαγειρέψεις αλλά και με πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό σου. Αναμφίβολα, μια από τις τροφές που πρέπει να υπάρχουν πάντα στο ψυγείο σου. 

Γάλα αμυγδάλου: Μια από τις καλύτερες επιλογές για το πρωινό σου. Το γάλα αμυγδάλου περιέχει καλά λιπαρά και δεν περιέχει γλουτένη που σε πολλές περιπτώσεις προκαλεί φούσκωμα και πρήξιμο. Πρόσθεσέ το στα smoothies σου ή προτίμησέ το με βρώμη ή δημητριακά ολικής αλέσεως. 

Έτοιμα γεύματα πρωτεΐνης: Η πρωτεΐνη είναι ένα από τα πιο απαραίτητα συστατικά στη διατροφή σου αν θέλεις να χάσεις βάρος. Για τις μέρες εκείνες που δεν έχεις χρόνο για μαγείρεμα, φρόντισε να υπάρχουν στο ψυγείο σου έτοιμα πιάτα πρωτεΐνης που θα μπορείς να καταναλώσεις άμεσα και εύκολα, όπως ψητό κοτόπουλο, τόφου (αν θέλεις φυτική πρωτεΐνη), βραστά αυγά ή μαγειρεμένο κινόα. 

Baby σπανάκι: Είναι ένα εύκολο λαχανικό για να προσθέσεις σχεδόν σε κάθε σου γεύμα. Εκτός από το ότι μπορούν να αποτελέσουν βάση για τις σαλάτες σου, μπορείς να τα προσθέσεις ακόμα και στην πίστα, τα μακαρόνια, τις σούπες ή τα σάντουιτς σου και να τους δώσεις μια έξτρα δόση βιταμινών. 

Φυστικοβούτυρο/ταχίνι: Το βούτυρο από ξηρούς καρπούς αποτελεί μια από τις πιο υγιεινές λιπαρές τροφές για να ολοκληρώσεις τα γεύματα ή τα σνακ σου. Συνδύασέ το με ψωμί του τοστ, φέτες μήλου, κομμάτια μπανάνας ή πρόσθεσέ του στα smoothies! 

Χούμους: Πλούσιο σε πρωτεΐνες και σούπερ θρεπτικό αποτελεί μια από τις καλύτερες επιλογές για να συνδυάσεις τα κομμένα λαχανικά σου και να δημιουργήσεις ένα υγιεινό σνακ ή να το προσθέσεις στις σαλάτες σου. 

Γιαούρτι: Το γιαούρτι είναι μια σούπερ υγιεινή και χορταστική τροφή για τις βραδινές ώρες ή τα σνακ μέσα στη μέρα σου. Προτίμησε να το συνδυάσεις με φρούτα για να μην λείπουν και οι απαραίτητες φυτικές ίνες από το γεύμα σου. 

Κομμένα λαχανικά: Φρόντισε να έχεις πάντοτε στο ψυγείο σου πλυμένα και κομμένα λαχανικά, που είναι ένα έτοιμο και θρεπτικό σνακ για όποτε αισθανθείς πείνα. Καρότα, σέλερι, αγγούρι ή πιπεριές αποτελούν από τις καλύτερες επιλογές που μπορείς να συνδυάσεις με υγιεινά και δροσερά dip, όπως χούμους ή σως γιαουρτιού. 

Λεμόνια: Τα λεμόνια αποτελούν ένα ισχυρό αποτοξινωτικό για τον οργανισμό σου. Φρόντισε να έχεις πάντα στην κουζίνα σου και να το προσθέτεις στις σαλάτες, τα γεύματα ή ακόμα και το νερό σου.

Φρούτα εποχής: Μια από τις καλύτερες και πιο υγιεινές λύσεις για τα σνακ σου είναι και τα φρούτα εποχής. Σου προσφέρουν το απαραίτητο ποσοστό φυτικών ινών και θρεπτικών στοιχείων που χρειάζεσαι ενώ παράλληλα είναι φτωχά σε θερμίδες. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ